seilern95 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Jeg har oppkjøring i Haugesund om 1 uke. Er det noen andre som har kjørt opp i Haugesund? og har noen tips og/eller om ruter og hvor rutene er? hvordan er sikkerhetskontrollen? Velger jeg et tall mellom feks 1-30, hvilke spørsmål på hvilke tall? er det noen som har et tall og vet spm på det tallet? ellers hvordan bestå? tips? Endret 26. november 2013 av skrivern Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Du får trekke et kort fra en kortstokk. Kortet du velger bestemmer hva du får av sikkerhetsspørsmål.. Sånn er det ihvertfall ved oppkjøring til BE, B er det en del år siden jeg kjørte opp til.. Og nei, jeg kjørte ikke opp i Haugesund. Endret 27. november 2013 av Snylter Lenke til kommentar
Quote Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Husker jeg riktig fra A1 og B, så fikk jeg velge et kort. Det var altså helt tilfeldig hvilket kort jeg trakk. Jeg er også rimelig sikker på at de ikke har satt faste nummer på spørsmålene - da forsvinner litt av meningen. Lenke til kommentar
Alecs Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Eg valde òg berre eit kort ifrå bunken til sensoren. Greidde ikkje å svara, men stod likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå