salsamann Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 hallo. Kan man overklokke CPu og ram med programmer?? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Det kan man vettu, hvis du har MSI kort kan du laste ned et program som heter Fuzzy Logic 4. Lenke til kommentar
Aireal Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hvis du har Abit så kan du gjøre dette i BIOS-en, som jo også er et program Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hvis du har Abit så kan du gjøre dette i BIOS-en, som jo også er et program Hm. Så det er altså DET som gjør Abit så spesielt, du slipper å lodde eller flytte jumpere for å overklokke. Aha... Merkelig at INGEN andre mobo-produsenter har tenkt på det. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hm. Så det er altså DET som gjør Abit så spesielt, du slipper å lodde eller flytte jumpere for å overklokke. Aha... Det er faktisk det... =) Abit var først ute. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Var vel no før som het soft FSB? mener Abit og Aopen har sånne programmer enda men det er best å ha det i BIOS så det ikke blir så mange OC uhell...Mye som skjer ved booting og da kan du få stort kræsj. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 SoftFSB er et program som er ganske bra faktisk. Man kan overklokke hovedkort som egentlig ikke er overklokkbare vha. jumpere eller bios. Men jeg liker jumperne jeg. Da har man liksom noe håndfast og drive med. IStedet for en Eeprom Lenke til kommentar
Aireal Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Joda, andre gjør det nå å la overklokkingsparametere styres i BIOS-en men Abit har (nesten) alltid hatt det. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Fikk med program med mitt GigaByte kort, men da jeg prøvde bare fryste pc'en Men nå kommer jo Intel med sitt eget program også: http://itavisen.no/art/1301809.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå