Arodem Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Lover å kjøre Steam-spill i Full HD, og skal slippes neste år.iBuyPower viser frem en prototyp av sin Steam-maskin Lenke til kommentar
Populært innlegg reiakvam Skrevet 26. november 2013 Populært innlegg Del Skrevet 26. november 2013 iWillNotBuy, because of the iStupid iCompany iName. 10 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Full hd? PUH, skal ikke PS4 og XBO støtte 4k og greier? Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Full hd? PUH, skal ikke PS4 og XBO støtte 4k og greier? Kun film/bilder. Er ikke alle spill der som støtter full HD engang. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Kun film/bilder. Er ikke alle spill der som støtter full HD engang. Nei? So they will, ikke at jeg tror noen av disse konsollene har akseptable nok specs til å faktisk spille noe som helst i 4k, men de har jo aldri hatt gode nok specs til å faktisk spille det TV'er kan tilby. Og det å kunne streame til konsoll er jo det mange familier ser etter eller det som er salgs-punktet for å overvinne de over at de trenger en konsoll. Lenke til kommentar
Ganam Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Kun film/bilder. Er ikke alle spill der som støtter full HD engang. Nei? So they will, ikke at jeg tror noen av disse konsollene har akseptable nok specs til å faktisk spille noe som helst i 4k, men de har jo aldri hatt gode nok specs til å faktisk spille det TV'er kan tilby. Og det å kunne streame til konsoll er jo det mange familier ser etter eller det som er salgs-punktet for å overvinne de over at de trenger en konsoll. Det er veldig usansynlig at du kommer til å spille noe som helst i 4K, utenom film og bilder som duppsko nevnte. Sjølv om spillutvikler har muligheten til det, betyr det ikkje at det er lurt. Når de fleste spill sliter allerede med å holde seg til 30/60 fps på 1080p. Xbox One har selv implementert ein teknikk(?) som forandrer oppløsning dynamisk, for å klare å holde seg til 30/60 fps.(http://gearnuke.com/xbox-one-already-has-an-answer-to-nvidia-g-sync/) Cnet forklarer litt også på korfor det er usannsynlig: http://reviews.cnet.com/8301-9020_7-57592390-222/why-next-gen-consoles-wont-run-games-at-4k/ Endret 26. november 2013 av Ganam Lenke til kommentar
Johste Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Selve konsollen så helt jævelig ut 2 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Det er veldig usansynlig at du kommer til å spille noe som helst i 4K, utenom film og bilder som duppsko nevnte. Sjølv om spillutvikler har muligheten til det, betyr det ikkje at det er lurt. Når de fleste spill sliter allerede med å holde seg til 30/60 fps på 1080p. Xbox One har selv implementert ein teknikk(?) som forandrer oppløsning dynamisk, for å klare å holde seg til 30/60 fps.(http://gearnuke.com/xbox-one-already-has-an-answer-to-nvidia-g-sync/) Cnet forklarer litt også på korfor det er usannsynlig: http://reviews.cnet.com/8301-9020_7-57592390-222/why-next-gen-consoles-wont-run-games-at-4k/ Leste du innlegget du siterte eller bare siterte du noe? Lenke til kommentar
Ganam Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Du må formulere deg betre, skulle nesten tro du fremdeles ikkje innsåg det Men ser hva du tenkte på no. Endret 26. november 2013 av Ganam Lenke til kommentar
Puro Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Steam setter ny standard og kommer til å overkjøre andre konsoll-produsenter, kanskje ikke Sony fordi Steam mest sannsynlig ikke kommer inn i Kina med Valve, men kanskje PerfectWorld kan være distributør av Steambox slik de er distributør av Dota2 i Kina.. Uansett skal jeg kjøpe meg en Steambox, det er mindre en konsoll og mer en PC. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 den prisen var ikkje så gale pris tanke på innholdet Lenke til kommentar
Rbkk Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Steam setter ny standard og kommer til å overkjøre andre konsoll-produsenter, kanskje ikke Sony fordi Steam mest sannsynlig ikke kommer inn i Kina med Valve, men kanskje PerfectWorld kan være distributør av Steambox slik de er distributør av Dota2 i Kina.. Uansett skal jeg kjøpe meg en Steambox, det er mindre en konsoll og mer en PC. Mer en PC? Dette er en PC. Steam-maskin er en PC og ikke en konsoll. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Mer en PC? Dette er en PC. Steam-maskin er en PC og ikke en konsoll. Kan jeg installere Windows på den? Kan jeg sette inn tredjeparts PCIe kort i den? Får jeg taki drivere til alt i den? Eller kan jeg i det minste installere en annen distro på den? Lenke til kommentar
Noose Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Kan jeg installere Windows på den? Kan jeg sette inn tredjeparts PCIe kort i den? Får jeg taki drivere til alt i den? Eller kan jeg i det minste installere en annen distro på den? Det er en PC, du kan gjøre hva faen du vil med den. Valve kommer ikke til å bry seg ett fnugg. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Det er en PC, du kan gjøre hva faen du vil med den. Valve kommer ikke til å bry seg ett fnugg. Jeg spør ikke hva som teknisk er mulig, eller hva valve bryr seg om. Out of the boxs kan jeg gjøre ovennevnte? Lenke til kommentar
Noose Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) Kan du gjøre det på pcen du har hjemme kan du gjøre det på denne PCEN. Alle komponenter er retail deler man kan kjøpe i dag..... Endret 19. desember 2013 av Noose Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå