StigØyvann Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Spesialdesignet Leica M dro inn langt over forventet sum under veldedighetsauksjon.Unik Leica gikk for astronomisk sum Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Synes det er mer ille at noen bydde 6mill. for en Mac Pro Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Ille? Det er snakk om en VELDEDIGHETSauksjon, og du klarer å bruke definisjoner som "ille"? Kom deg ned på jorda.. 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Det er snakk om en VELDEDIGHETSauksjon, og du klarer å bruke definisjoner som "ille"? Kom deg ned på jorda.. Jeg har begge beina godt plantet på bakken, men du klarer tydeligvis ikke og se mitt innlegg for hva det er. 1 Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Det er snakk om en VELDEDIGHETSauksjon, og du klarer å bruke definisjoner som "ille"? Kom deg ned på jorda.. Jeg har begge beina godt plantet på bakken, men du klarer tydeligvis ikke og se mitt innlegg for hva det er. Nei, det er tydeligvis du som ikke klarer å kommunisere skikkelig. Jeg tenkte akkurat det samme som RamGuy! Lenke til kommentar
ulfgre Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg leser Nauticas innlegg som ett humoristisk spark bak til Apple. Begge var jo til veldedighet uansett. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg