RSy Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg har en del mp3-filer som ikke vil spilles av på Pioner-spilleren i bilen. Når jeg åpner disse i Goldwave og klipper bort litt på begynnelsen eller slutten så fungerer det helt bra... men kvaliteten blir dårligere. Hvilken program er best til å konvertere en mp3 til mp3 uten at kvaliteten endres, eller finnes det et program som kan re-calculere mp3filen slik at den fungerer i bilden? Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 vet ikke om det har noe å si, men kan det være at de du ikke får avspilt er .wma filer? Lenke til kommentar
RSy Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Nei Jeg ser jo at det er mp3-filer da... De fungerer helt fint på pc'en, men ikke i bilden. Andre tips? Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Funker da fett med Nero det... "File encoding" Så velger du input og output, så vips, så har du det du trenger. Om det vil hjelpe deg og din sak er jo dog ikke godt å si... Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Konverterer du fra mp3 til mp3 er jeg rimelig sikker på at du vil miste noe av kvaliteten. Det du må gjøre er å finne en slags file cutter som kan kutte vekk det føreste sekunder av en mp3. MP3 file splitter tror jeg det er noe som heter. En ting jeg kom til å tenke på...kanskje det er id3 tag'er som lager problemet? Du kan prøve å fjerne de, kanskje det hjelper. ID3v1 tagger ligger på slutten av fila, mens ID3v2 tagger ligger på begynnelsen. Mulig en av de lager problemer. Lenke til kommentar
RSy Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Ja, det beste hadde vært å kunne kutte litt av fila uten å konvertere den. Noen som vet om et slikt program? Eksakt navn? Link? RSy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå