Gå til innhold

iPhone 5S eller Android?

bojalborg

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal kjøpe meg ny mobil, enten 5s eller Android. Til å begynne med ville jeg ha en 5s, men etter å ha tenkt litt over det vurderer jeg Android.

Jeg har hatt Android siden min første smartmobil. Fra HTC Hero til HTC One X, til HTC One. HTC One er jeg faktisk fornøyd med, så om jeg bestemmer meg for Android blir det HTC. Jeg har kjøpt en del apps på Android, men ikke nok til at dette har noe å si. Grunnen til at jeg vurderer iPhone er fordi jeg ikke bruker Android for funksjonaliteten den har. Jeg bruker Android som en iPhone. Fyller opp hjemskjermen med snarveier, bruker ikke widgets. Utnytter heller ikke friheten jeg har på Android.

Hva tror dere? Tror dere det er noe jeg kommer til å savne fra Android? Tror dere jeg blir mer fornøyd med ios enn Android? Har hørt multitasking og notifikasjoner er elendig på ios i forhold til Android, men vet ikke om dette er sant.

Grunnen til at jeg skal kjøpe ny mobil er fordi her jeg bor har kun Verizon dekning, og man må kjøpe mobil fra Verizon for at den skal fungerer på deres nettverk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...