tc47 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Hvor? Bergen ser ut til å gå greit hvis man går noen timer før butikken åpner f.eks. Lenke til kommentar
CreasingBulldog Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Hvor? Bergen ser ut til å gå greit hvis man går noen timer før butikken åpner f.eks. Tenker å være 2-3 timer før, hvor tenker du å stå? Har ikke bestemt meg for det.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Tingen er at jeg er i utlandet og en kompis i Bergen skal gå for meg. Med 2 av kompisene sine. De er så usikker men blir vel Expert Sentrum eller noe sånt. 2-3-4 timer før sa de. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Politiet kjørte nettopp forbi meg og slo av en prat. De patrulerer vist etter 1000. pga sjansen av tyveri av gæringer Lenke til kommentar
CreasingBulldog Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Tingen er at jeg er i utlandet og en kompis i Bergen skal gå for meg. Med 2 av kompisene sine. De er så usikker men blir vel Expert Sentrum eller noe sånt. 2-3-4 timer før sa de. Burde vel gå greit om man er der 3 timer før. Laguneparken virker jo ganske trygg er jo to butikker der som selger. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Sant det. Har du tenkt deg dit? Lenke til kommentar
CreasingBulldog Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Politiet kjørte nettopp forbi meg og slo av en prat. De patrulerer vist etter 1000. pga sjansen av tyveri av gæringer Hvor står du? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Hvor står du?Expert forus. Bare meg her Lenke til kommentar
soldatfrank Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Burde vel gå greit om man er der 3 timer før. Laguneparken virker jo ganske trygg er jo to butikker der som selger. Ved Laguneparken er det vel kun "lefdal" som selger. Muligens OBS'en tar inn noen. Gamestop og SpaceWorld er utsolgt (Kun folk som har forhåndsbestilt, får før Jul ---- Ringte dem begge). Satser på Nordås i stedet. Ringte Expert, og de sa de skulle ha et kø-lapp system i morgen tidlig. Fyren jeg snakket med sa de hadde fått inn ca. 10 stk. Elkjøp ligger 50 meter unna, så der har en i hvertfall muligheten til å prøve seg på begge køene samtidig. Endret 28. november 2013 av soldatfrank Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Ved Laguneparken er det vel kun "lefdal" som selger. Muligens OBS'en tar inn noen. Gamestop og SpaceWorld er utsolgt (Kun folk som har forhåndsbestilt, får før Jul ---- Ringte dem begge). Satser på Nordås i stedet. Ringte Expert, og de sa de skulle ha et kø-lapp system i morgen tidlig. Fyren jeg snakket med sa de hadde fått inn ca. 10 stk. Elkjøp ligger 50 meter unna, så der har en i hvertfall muligheten til å prøve seg på begge køene samtidig. Når tenker du å dra dit soldatfrank? Lenke til kommentar
CreasingBulldog Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 har ik Ved Laguneparken er det vel kun "lefdal" som selger. Muligens OBS'en tar inn noen. Gamestop og SpaceWorld er utsolgt (Kun folk som har forhåndsbestilt, får før Jul ---- Ringte dem begge). Satser på Nordås i stedet. Ringte Expert, og de sa de skulle ha et kø-lapp system i morgen tidlig. Fyren jeg snakket med sa de hadde fått inn ca. 10 stk. Elkjøp ligger 50 meter unna, så der har en i hvertfall muligheten til å prøve seg på begge køene samtidig. Har ikke hørt at noen av obsene har tatt inn ivertfall eller har. Lenke til kommentar
soldatfrank Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 tc47: Ikke sikker ennå. Satser på ca. 07:00 tiden. Om det allerede er masse folk utenfor, så kjører jeg bare hjem igjen. Regner vel egentlig med at Laguneparken ikke har noe særlig med opplegg for det, da både SpaceWorld og Gamestop er for pre-orders only. Ironisk nok, gikk jeg bare inn på OBS'en i løpet av "relase-dagen", og plukket opp en PS3 da den kom ut, da alle de andre butikkene var utsolgt. Men jeg regner ikke med at samme flaksen slår inn for andre gang, nå. Lenke til kommentar
Sundox Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Vet at Coop OBS Sørlandssenteret har inne 5 - 10stk. Bekreftet på tlf i går. Noen som har status på kø i Kristiansand? Lenke til kommentar
soldatfrank Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Expert forus. Bare meg her Den er jo kjip. Men du er i hverfall sikret en konsoll. Dedikasjonen din betaler seg, til syvende og sist. Bare 9 timer og 36 min igjen, i kulda Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Den er jo kjip. Men du er i hverfall sikret en konsoll. Dedikasjonen din betaler seg, til syvende og sist. Bare 9 timer og 36 min igjen, i kulda heldigvis er vi 3 her nå Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) tc47: Ikke sikker ennå. Satser på ca. 07:00 tiden. Om det allerede er masse folk utenfor, så kjører jeg bare hjem igjen. Regner vel egentlig med at Laguneparken ikke har noe særlig med opplegg for det, da både SpaceWorld og Gamestop er for pre-orders only. Ironisk nok, gikk jeg bare inn på OBS'en i løpet av "relase-dagen", og plukket opp en PS3 da den kom ut, da alle de andre butikkene var utsolgt. Men jeg regner ikke med at samme flaksen slår inn for andre gang, nå. Ok takk for svar. Kompisene mine er der ca samme tid tror jeg. Endret 29. november 2013 av tc47 Lenke til kommentar
soldatfrank Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Ok takk for svar. Kompisene mine er der ca samme tid tror jeg. Hvilken Expert i sentrum var det du tenkte på? Vet du noe om hvor mange de evt. Tar inn der? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Vet ikke hvor mange. Butikken heter Expert sentrum. Er vel i gågaten. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Elkjøp Lade i Trondheim har 26 konsoller. Folk har stått ute i hele natt i kraftig regnvær. Nr. 26 kom kl. 05.00. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 håpløst, var på elkjøp og lefdal.. de har reservert i 6tiden til de første i køen. så fikk de en lapp der de kunne hente den når butikken åpnet var vist 300 i kø på ullevål faen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå