NiJoh Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Elkjøp der hvor jeg bor har bekreftet at de har det på lager, og at de vil være til salgs 29 november. Vil det bli kø? Må jeg være flere timer før? Lenke til kommentar
Whitesp0t Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Nå vet ikke jeg helt hvor du bor osv. Men vil tro at det blir ganske mange folk som er gira på å handle seg PS4 den 29. Så ville nok vært litt frampå hvis du vil ha sjanse til å ha en PS4 før nyttår. Jeg holder til rundt Drammen. Så jeg venter til etter nyttår siden jeg ikke har noe håp om å få tak i PS4 uten å måtte stå i kulda eller kø i flere timer seint på kvelden. Lenke til kommentar
NiJoh Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 Bor i Hønefoss, og jeg har ikke hørt at det er noe nattsalg. Elkjøp her åpner 10. Hadde selv gitt opp ps4 før jul inntil jeg så at de hadde det på lager og at de selger det fra 29 november. Lenke til kommentar
Whitesp0t Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Bor i Hønefoss, og jeg har ikke hørt at det er noe nattsalg. Elkjøp her åpner 10. Hadde selv gitt opp ps4 før jul inntil jeg så at de hadde det på lager og at de selger det fra 29 november. Ja mulig du er heldig Etter at jeg prøvde å få tak i Last of us på lanseringsdato i HELE Drammen, så har jeg blitt obs på at jeg må være litt frampå for å få tak i ting på lanseringsdagen. Det var utrolig kjedelig å kjøre til alle butikkene for å så finne ut at det var utsolg overalt. Men håper du får tak i PS4 til lansering Beste julegaven man kan få seg som gamer akkurat nå Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 man må nok forvente å måtte møte opp noen timer før åpning, siden de fleste butikker får inn 10-15 konsoller. bare de store butikkene får inn 40-50, men der vil det nok være rnda flere folk Lenke til kommentar
NiJoh Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 Har noen av dere erfaring med launch day tidligere? Tenker på kø osv. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 ja blir ko ja, jeg har bestemt meg for kjop av ps4 da. Lenke til kommentar
NiJoh Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 ja blir ko ja, jeg har bestemt meg for kjop av ps4 da. Hvor mange timer før åpningstid skal du være der? Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 blir kvelden for aapningen da og vaaken natt. kjope tidlig klokka 8 naar dem aapner. da er man sikker. Lenke til kommentar
NiJoh Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 (endret) blir kvelden for aapningen da og vaaken natt. kjope tidlig klokka 8 naar dem aapner. da er man sikker. skal du være ute og vente?? Endret 26. november 2013 av NiJoh Lenke til kommentar
NiJoh Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 ja maa det da skal du vente fra midnatt til kl 8? Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) ja maa det da hvis man skal vere sikker aa faa. skal du?... kansje vi motest Endret 26. november 2013 av bjornhelge Lenke til kommentar
NiJoh Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 ja maa det da hvis man skal vere sikker aa faa. skal du?... kansje vi motest Er så utrolig kaldt. Så vet ikke. Bor du i Hønefoss? Lenke til kommentar
Valleygirl Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Jeg bor i lillehammer, så vet ikke om dette er relevant for deg. Jeg tenker ihvertfall at det må holde å stå i kø fra 5-6 om morgenen. 5 kanskje... Krysser fingre for at det er tidlig nok, for hele natta har jeg ikke mulighet til Lenke til kommentar
NiJoh Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 Jeg bor i lillehammer, så vet ikke om dette er relevant for deg. Jeg tenker ihvertfall at det må holde å stå i kø fra 5-6 om morgenen. 5 kanskje... Krysser fingre for at det er tidlig nok, for hele natta har jeg ikke mulighet til Elkjøp Hønefoss åpner ikke før kl 10. Hvor lenge tror du det er lurt å vente? Lenke til kommentar
Valleygirl Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Åpner 10 her og. Jeg skrev jo minte tanker om tidspunkt rett over. Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 alle elkjøp butikkene åpner vell kl 10? Lenke til kommentar
Valleygirl Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Ja, untatt en tror jeg? Lenke til kommentar
NiJoh Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 Åpner 10 her og. Jeg skrev jo minte tanker om tidspunkt rett over. Beklager har ikke sovet enda, så forstod ikke meldingen helt. Er det et bestemt antall alle elkjøp butikkene har fått? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå