Gå til innhold

Day of the tentacle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm jeg hadde linken her liggende her for ei stund sia, men finner det ikke nå.. Men ta å send meg en pm så kan jeg sende det til deg. Men uten cd`en får du ikke lyd og lyden er som alle vet halve opplevelsen!

Ps: day of the tentacle er nå et shareware spill, så dette oppfordrer ikke til pirat kopiering eller andre ulovligheter :p

Tenkte jeg bare skulle si det, slik at jeg ikke blir banna eller noe sånn ;)

Lenke til kommentar

Et spill er ikke abandonware selv om det er gammelt, dessverre. Finner ingen ting som tyder på det på abandonware sitene.

Som regel er det spill som der utgiver har blitt oppløst, gått konkurs, osv. Siden dott er utgitt av Lucasarts, er det vel tvilsomt at noe slikt skjer. Lucas har god tid, bare se på hvor lang tid han bruker for å utgi starwars ep 4, 5 og 6 på dvd. :cry:

Lenke til kommentar
Jeg har Day of the tentacle med lyd! (Sam&Max også)

For alle som har DOTT eller SamAndMax så anbefaler jeg programmet:

ScummVM ( http://www.scummvm.com/ )

Det gjør til at du får lyd på disse og mange andre LucasArts spillene :)

Høhø! Takk for hjelpe, men nå trenger jeg mere hjelp ( :shrug: ) Hva på den siden er det jeg skal laste ned? Var ca 40 programmer der.. :roll:

Lenke til kommentar

Vel, jeg regner med at du har DOTT installert?

Du trenger full-versjon (som jeg har) eller demo!

Hvis du har det:

1. Start programmet

2. trykk Add Game...

3. Finn mappa til spillet og legg det til

4. Start spillet

PS: Du må bruke F5 som meny knapp for å save osv.

Lenke til kommentar

Plomma2 får 1 måneds ferie fra forumet etter å ha bedt om link til piratkopierte spill. Day of the Tentacle er _ikke_ abandonware.

Frustrert får 1 måned for å forsøke å distribuere piratkopierte spill gjennom vårt forum.

-razh0r får 14 dager for å ha fortalt om en mulig måte å laste ned spillet på.

Enkelte innlegg er sensurert eller fjernet. Les retningslinjene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...