b-real Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Jeg lurte på hvordan denne viften ville se ut ferdigmontert. Vil den se ut noe som denne her når den er ferdigmontert?? Lenke til kommentar
Coderz Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Den ser totalt annerledes ut hvis jeg ikke tar helt feil. Vifta er festa til en sak som du skrur på skruefestene til pci portene i kabinettet så den blåser på ribba. Som ser ut sånn ca sånn her: Ribbe: |////// |///// |//// | CPU | Lenke til kommentar
Moose Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Det er jo bilde av den på microplex sin side Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2002 Joda, men det var hvordan den ser ut når den er montert på cpu'en jeg var ute etter. Bilde helst, men det var et god forsøk med den tegninen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2002 Quote: B|Real skrev (2002-02-16 21:01):Joda, men det var hvordan den ser ut når den er montert på cpu'en jeg var ute etter. Bilde helst, men det var et god forsøk med den tegninen Jeg fant jeg hant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå