firberblad Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg syns anmeldelsen var svært godt skrevet, og du klarer på en god måte å få frem hva du liker og ikke liker med spillet. Personlig gir jeg spillet 8.5, men jeg håper på å få lese flere anmeldelser fra deg senere. Dette var bra !! 1 Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Ja , var en bra anmeldelse _) Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 bra anmeldelse og ikke nynorsk...... Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 27. november 2013 Forfatter Del Skrevet 27. november 2013 Takk for skryt! Settes pris på. Lenke til kommentar
matsa Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Dette var skrevet 25. november. Jeg lurer på hvorfor du ikke anmeldte Director's Cut hvor bosskampene er forbedret, et helt nytt oppdrag innlemmet og Missing Link inkludert. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 29. november 2013 Forfatter Del Skrevet 29. november 2013 Dette var skrevet 25. november. Jeg lurer på hvorfor du ikke anmeldte Director's Cut hvor bosskampene er forbedret, et helt nytt oppdrag innlemmet og Missing Link inkludert. Omtalen ble skrevet 16. februar i fjor, jeg publiserte den bare på Gamer.no denne uken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå