Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

"want to get bigger?" forbanna pop ups!!

Anbefalte innlegg

sliter med noen pop ups jeg ikke blir kvitt! har kjørt både ad aware og Spybot men blir ikke kvitt f**nskapen..

dritt lei av og måtte klikke bort 15-20 pop ups hver morgen!!

noen som kan anbefale noen andre programmer som kanskje kan funke eller har andre løsninger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
sliter med noen pop ups jeg ikke blir kvitt! har kjørt både ad aware og Spybot men blir ikke kvitt f**nskapen..

dritt lei av og måtte klikke bort 15-20 pop ups hver morgen!!

noen som kan anbefale noen andre programmer som kanskje kan funke eller har andre løsninger?

kjør ad-watch'en til ad-aware... den ligger nede på ikonslista og stopper slikt... kan være at det tar littegrann ytelse men.... funker fint meg meg :yes:

Lenke til kommentar

Har det samme problemet selv (men kanskje i større skala). Det finnes en del slike popupkillere, men ingen av de funker noe særlig.

Problemet ligger nok i et viruse eller en spyware som hele tiden spør etter reklame, det er sikkkert mulig å fjerne disse, men det er ikke lett (Ad-awere funker utmerket, husker ikke hvor jeg lastasta det ned, men det er gratis (tror kanskje det ligger på www.windows.no, men du finner det helt sikkert på www.download.com). Den mest effektive metoden er nok å formater hardisken, men det er jo tidkrevene, så prøv andre muligheter først.

Spam er noe dritt!!!!

Lenke til kommentar

:lol: @ folk som får pop-ups.

Hvorfor bruker dere Internet Explorer?

Pop-up stopperen i Opera er bare en liten grunn til at jeg bruker Opera, og det sier litt om hvor mange andre gode grunner det er for å bruke Opera.

Jeg har ikke sett en pop-up på flere uker - dvs, sist gang jeg brukte en PC med IE.

Når dere bruker IE i stedet for Opera fortjener dere nesten pop-ups. :p

Lenke til kommentar

1. Som Geezuzz sa, når man bruker IE kan man ikke vente annet.

ALternativt kan det jo være at pop-ups'ene kommer uavhengig av nettleser.

Da har du sannsynligvis noe adware eller spyware.

2. Husk å oppdater både Ad-aware og Spybot. Og avogtil må man laste ned nye versjoner.

3. Å så bør du få deg en brannmur dersom du ikke har det. Med Zonealarm kan du sjekke både ut og inngående trafikk.

4. Oppdatert AV.

Lenke til kommentar

Pop-up stopperen i Opera er bare en liten grunn til at jeg bruker Opera, og det sier litt om hvor mange andre gode grunner det er for å bruke Opera.

Jeg har ikke sett en pop-up på flere uker - dvs, sist gang jeg brukte en PC med IE.

Jepp jepp.

Opera, Netscape & Mozilla, all bedre nettlesere enn IE.

Og de blokker alle popups...

Lenke til kommentar

Fordi det til nå er den web-leseren jeg føler meg mest hjemme med. Har også prøvd Netscape Navigator, men det er den største, mest trege dr*tten jeg har vært borte i. Opera var greit nok, men mye var så utrolig ulogisk og dumt lagt opp. Prøvde den ett par uker, men ga opp pga. frustrasjon. Dere kan si hva dere vil om IE, men jeg mener det er en av de beste web-leserne på markedet hvis man unngår de problemene dere snakker om. Jeg har aldri hatt problemer med IE.

Ok, man får pop-ups når man går på enkelte web-sider, men da kun på de sidene som har pop-ups i det de sidene åpnes, og man risikerer ikke å finne 10-20 pop-ups om morgenen kun fordi IE har vært åpent. Det finnes mange enkle pop-up killere på markedet som passer sammen med IE. Jeg plages aldri av pop-up.

Hvor usaklig var det liksom? Hva med oss som faktisk foretrekker IE fremfor Opera? Smaken er som baken, og har du ikke forstått det så har du noe å lære... ikke alle mener akkurat det samme som deg.

Lenke til kommentar

Jaså så opera greier ikke vise sidene riktig ?

TULL, problemet er at sidene er programmert for ie, Opera kan vise det aller aller meste, når du får feil sider opp er det fordi han som programmerte sidene ikke ville at opera skulle se sidene ordentlig.....

En annen ting er at det går ufattelig mye raskere med Opera, satt på en litt ujevn oppkobling i fjor (billig satelitt), ie greide til tider ikke vise noe, men opera fungerte helt utmerket.....

Lenke til kommentar

Er enig med GeeZuZz her også! Ble frelst av Opera et par uke før jeg dro i Forcen, og jammen savner jeg det når jeg sitter på militærmaskinen "min" her. Ingen mulighet til å legge inn Opera, nei, her er det IE5 det går i ja! :x

Ta deg god tid med å konfigurere Opera akkurat slik du vil ha den, og du kommer til å vende IE ryggen slik som meg! :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...