Gå til innhold

Oppklarning

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Kjell Bakken.

Denne komposisjonen liker jeg godt, - den mørke forgrunnen skaper en fin kontrast til lysningen innover i bildet.

Eksponeringen er veldig bra, med god dynamikk, meget god skarphet, og en kontrast som er så pass "myk" at bildet får et fint, analogt uttrykk. :)

Jeg tror dette bildet vil ta seg godt ut i glass og ramme ! :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar

Hei, Kjell Bakken.

Denne komposisjonen liker jeg godt, - den mørke forgrunnen skaper en fin kontrast til lysningen innover i bildet.

Eksponeringen er veldig bra, med god dynamikk, meget god skarphet, og en kontrast som er så pass "myk" at bildet får et fint, analogt uttrykk. :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Hei Albert!

Tusen takk for fin tilbakemelding. Jeg valgte å konvertere bildet over til sort/hvitt i Lightroom, noe som fungerte fint. Jeg kunne sikkert ha jobbet litt mer med detaljene, men var redd for å overdrive effektene i bildebehandlingen. Her var virkeligheten god nok i seg selv.

I glass og ramme skal bildet etter hvert, om noen dager får jeg en Canon Pro100-printer i hus. Den skal være god på sort/hvitt-print har jeg fått vite.

Mvh Kjell

Lenke til kommentar

Hei, Kjell Bakken.

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Hei Albert!

Tusen takk for fin tilbakemelding. Jeg valgte å konvertere bildet over til sort/hvitt i Lightroom, noe som fungerte fint. Jeg kunne sikkert ha jobbet litt mer med detaljene, men var redd for å overdrive effektene i bildebehandlingen. Her var virkeligheten god nok i seg selv.

I glass og ramme skal bildet etter hvert, om noen dager får jeg en Canon Pro100-printer i hus. Den skal være god på sort/hvitt-print har jeg fått vite.

Mvh Kjell

Hei igjen, Kjell.

En A3+-printer står høyt oppe på ønskelista mi, også, og jeg ville valgt samme modell. :)

Etter å ha brukt Canon-printere i nesten 20 år, har jeg bare godord å si om dem ! :)

Lykke til ! :).

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...