Kjell Bakken Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Oppklarning Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Hei, Kjell Bakken. Denne komposisjonen liker jeg godt, - den mørke forgrunnen skaper en fin kontrast til lysningen innover i bildet. Eksponeringen er veldig bra, med god dynamikk, meget god skarphet, og en kontrast som er så pass "myk" at bildet får et fint, analogt uttrykk. Jeg tror dette bildet vil ta seg godt ut i glass og ramme ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Kjell Bakken Skrevet 27. november 2013 Forfatter Del Skrevet 27. november 2013 Hei, Kjell Bakken. Denne komposisjonen liker jeg godt, - den mørke forgrunnen skaper en fin kontrast til lysningen innover i bildet. Eksponeringen er veldig bra, med god dynamikk, meget god skarphet, og en kontrast som er så pass "myk" at bildet får et fint, analogt uttrykk. Jeg tror dette bildet vil ta seg godt ut i glass og ramme ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Hei Albert! Tusen takk for fin tilbakemelding. Jeg valgte å konvertere bildet over til sort/hvitt i Lightroom, noe som fungerte fint. Jeg kunne sikkert ha jobbet litt mer med detaljene, men var redd for å overdrive effektene i bildebehandlingen. Her var virkeligheten god nok i seg selv. I glass og ramme skal bildet etter hvert, om noen dager får jeg en Canon Pro100-printer i hus. Den skal være god på sort/hvitt-print har jeg fått vite. Mvh Kjell Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Hei, Kjell Bakken. Denne komposisjonen liker jeg godt, - den mørke forgrunnen skaper en fin kontrast til lysningen innover i bildet. Eksponeringen er veldig bra, med god dynamikk, meget god skarphet, og en kontrast som er så pass "myk" at bildet får et fint, analogt uttrykk. Jeg tror dette bildet vil ta seg godt ut i glass og ramme ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Hei Albert!Tusen takk for fin tilbakemelding. Jeg valgte å konvertere bildet over til sort/hvitt i Lightroom, noe som fungerte fint. Jeg kunne sikkert ha jobbet litt mer med detaljene, men var redd for å overdrive effektene i bildebehandlingen. Her var virkeligheten god nok i seg selv. I glass og ramme skal bildet etter hvert, om noen dager får jeg en Canon Pro100-printer i hus. Den skal være god på sort/hvitt-print har jeg fått vite. Mvh Kjell Hei igjen, Kjell. En A3+-printer står høyt oppe på ønskelista mi, også, og jeg ville valgt samme modell. Etter å ha brukt Canon-printere i nesten 20 år, har jeg bare godord å si om dem ! Lykke til ! . Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg