Fluehue Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Hei! jeg har formattert pcen til en venn og installert en kopi av windows 7. når jeg var ferdig så fikk jeg ikke inn det trådløse nettet. jeg har kun mulighet for å koble til kabel for å få internett nå. jeg regner med at det bare er noen drivere som må oppdateres, men siden jeg ikke har internett blir det vanskelig for meg å finne de. jeg har lett og lastet ned forskjellige, men får det ikke til. jeg har ikke mulighet til å koble til et netverk. under device manager så står det et varsel under other devices - network controller. er det denne jeg må finne driveren til? det står ikke noe nærmere spesifisert på den, så har ikke et konkret navn å søke etter. pcen er av merket: Toshiba satellite L450D-144 Kan noen være så snille å hjelpe meg med å få dette til å fungere? jeg har sitti å knota med det lenge nå.. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Har du prøvd å finne driver her: http://www.toshiba.no/innovation/download_drivers_bios.jsp?LNG=18&service=ND Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Hvis wifi kortet ikke er skiftet siden maskinen var ny, skal den ha denne driveren; http://www.realtek.com.tw/downloads/downloadsView.aspx?Langid=1&PFid=48&Level=5&Conn=4&ProdID=226&DownTypeID=3&GetDown=false&Downloads=true . . Endret 25. november 2013 av troutmaster Lenke til kommentar
Fluehue Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 Jeg har prøvd på toshiba sine egne sider. men får ikke til. de zip filene som blir lastet ned, må jeg extracte di? Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Win7=v1086.48.0809.2011 driveren som ligger i den øverste boxen på siden som jeg har linket til, skal ha en selvutpakkende fil.. Så du skal ikke behøve å ha winrar eller winzip installert.. Endret 26. november 2013 av troutmaster Lenke til kommentar
Fluehue Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 Win7=v1086.48.0809.2011 driveren som ligger i den øverste boxen på siden som jeg har linket til, skal ha en selvutpakkende fil.. Så du skal ikke behøve å ha winrar eller winzip installert.. okei, sa da kan jeg laste den ned legge den over med minnepenn? skal det holde å bare åpne den også installererer den seg eller må jeg gjøre det på en spesiell måte? Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Skal bare være å dobbelklikke på fila og si ja og ha.. Lenke til kommentar
Fluehue Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 Nå har jeg lasta ned den, fått den over og installert den. det fungerer heller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå