Gå til innhold

Ny laptop til 6-7k med mulighet for spilling

Anbefalte innlegg

Jeg er verdens treigeste når det gjelder å finne en passende pc, men etter 4-5 måneder med grubling fikk jeg endelig somla meg til å kjøpe en V3-571G fra cdon. Helt ok maskin, relativt bra ytelse til prisen (underkant av 6K), dog litt ræva byggekvalitet. Litt plastikk, skjeve linjer hist og pist.. En Acer, kort fortalt. Men bra tastatur og mus, full HD skjerm, 730M skjermkort som jeg straks skal prøve Fracry 2 på.

Meeeeen jeg er ikke helt fornøyd, så funderer på å få bytta den i noe annet. Jeg trodde jeg ville ha numpad, men nå som jeg har det er det i grunnen bare shait, og jeg kunne tenkt meg ei maskin uten.

Kravene blir da som følger:
- Full HD skjerm (15")

- Mulighet for spilling

- UTEN numpad

- Bra mus. Separate knapper er et must.

- Må ha dvd-brenner

Forslag? Har vært godt fornøyd med Asus, men nå har de fått verdens mest hemma muspad på laptopene sine, så det blir nok lenge til jeg kjøper det igjen. Den siste jeg hadde var X53SV, som jeg var storfornøyd med. Noe tilsvarende med litt bedre ytelse hadde vært konge.

Xishan W350S ser ikke så dum ut, men den er litt tykk. Skulle gjerne hatt en litt slankere maskin. Acer hadde jo ei maskin som er nesten "perfekt", men av en eller annen idiotisk grunn hadde de putta alle inn/utganger BAK på maskina. Helt på tur.

HP er helt uaktuelt.

Endret av appelsinbrus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bøøømper denne.

I tilfelle folk lurer på hva jeg sitter på nå, så er det en Lenovo 3000 N100. Tjukk og crappy ytelse, men *veldig* god å jobbe på. Denne maskina med bedre ytelse hadde vært perfekt. Den har for øvrig den gamle skjermtypen, og ikke den "nye" som er så smal at det nesten blir latterlig. Testa jo spill på Aceren jeg kjøpte, men det var litt tilvenning siden jeg i begynnelsen følte at jeg skulle spille gjennom et kikkehull i ei låvedør eller noe sånt.

Endret av appelsinbrus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...