DROORS Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Kan noen fortelle meg de hovedsaklige forskjellene mellom mx1 og mx2? Har prøvd å søke litt på nettet, men finner ikke ut så mye om mx1. Alt jeg har skjønt ved å lese om mx2, er at de har lydkontroller som mx1 ikke har... Om noen har litt peiling på det, er jeg takknemmelig for alt av informasjon takk Lenke til kommentar
royrogers Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Kan ikke se at det er none kameraer som heter MX1 eller MX2. Tror kansje det er XM1 og XM2 du mener. http://pris.akam.no/vis_produkt.php?product_id=517 Royrogers Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 XM2 er det beste. Det sier seg egentlig selv da dette er den nye modellen av XM1. Lenke til kommentar
DROORS Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 at xm2 er bedre, sier nok seg selv ja... Men det jeg lurte på var forskjellene mellom kameraene, ikke hvilket som var det beste. Jeg har i etterkant funnet noen info om gl1, som er samme kamera som xm1 med amerikans standard, ettersom jeg har skjønt. Har igrunn funnet det jeg trengte å vite der. Lenke til kommentar
royrogers Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Ja da har du fått samme erfaringen som meg. Er det noe du vil vite om videokamera, så let og les på nettet. Det nesten ingen hjelp å få på Forumene. Royrogers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå