Smedsrud Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Det er gjort på 15 minutter – om du har alt klart...Guide: Så lett bytter du harddisk på Playstation 4 (Ekstra) Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Så bottom line; man vinner omtrent ingenting på å bytte fra HDD til SSD på en PS4 ? Når det er snakk om sekunder, føler jeg liksom ikke den helt store nødvendigheten lenger. Greit å vite, det sparte meg for noen slanter som jeg kan bruke på noe annet. 3 Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Herregud tenker jeg bare... Hva f*en har FAT32 å gjøre sammen med en BluRay disk å gjøre, spør jeg meg selv. På den ene kan man lagre opptil (?) 50GB med data, mens FAT32 er begrenset til max filesize på 3.6GB? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 FAT32 er jo helt utdatert Beviser jo bare at konsoller ikke henger med Lenge leve PC 6 Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 er det ikkje bare usb'en som er FAT32? Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Så bottom line; man vinner omtrent ingenting på å bytte fra HDD til SSD på en PS4 ? Når det er snakk om sekunder, føler jeg liksom ikke den helt store nødvendigheten lenger. Greit å vite, det sparte meg for noen slanter som jeg kan bruke på noe annet. Det kan jo hende det gir større utslqg om nokken år, når OS'et har blitt gamlare å fått fleire oppdateringa Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Forresten, støtter PS4 TRIM? Og hva type SATA har den? Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Artikkelen snakker om stjerneskrutrekker, mens bildene viser Torx skruer og Torx skrujern? En stjerneskrue (Philips eller Pozidrive) har fire hakk, mens en Torx har 6 hakk. Jeg trodde dette var barnelærdom? Stjerneskruene er (dessverre) ikke helt utdødd ennå. Lenke til kommentar
Smedsrud Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 Herregud tenker jeg bare... Hva f*en har FAT32 å gjøre sammen med en BluRay disk å gjøre, spør jeg meg selv. På den ene kan man lagre opptil (?) 50GB med data, mens FAT32 er begrenset til max filesize på 3.6GB? FAT32 er jo helt utdatert Beviser jo bare at konsoller ikke henger med Lenge leve PC er det ikkje bare usb'en som er FAT32? Kanskje dette kom dårlig frem, men det er altså USB-minnepinnen som må formateres som FAT32. Formatering av selve lagringsenheten du installerer tar PS4 seg av. /Anders 1 Lenke til kommentar
Smedsrud Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 Forresten, støtter PS4 TRIM? Og hva type SATA har den? PS4 støtter ikke TRIM, og har SATA II-grensesnitt. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Hørte Killzone til PS4 var på hele 45 GB, altså ca. 10% av all plass. Hvor stor disk kan man ha på PS4, 2 TB? 1 Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Hørte Killzone til PS4 var på hele 45 GB, altså ca. 10% av all plass. Hvor stor disk kan man ha på PS4, 2 TB? det er vis man laster det ned fra butikken(ps store)? men den leser jo fra blu-ray spilleren Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Hørte Killzone til PS4 var på hele 45 GB, altså ca. 10% av all plass. Hvor stor disk kan man ha på PS4, 2 TB? det er vis man laster det ned fra butikken(ps store)? men den leser jo fra blu-ray spilleren du må jo innstallere alle spill enten man laster ned eller kjøper diskbaserte spill, så blir i utgangspunktet det samme som på pc viss man kjøper spill på disk utenom att disk må stå i spilleren mens man spiller spilla, og med en begrensning på maks 9,5mm høyde på hdd så blir nokk 2tb vanskelig å skaffe med det første, men vet en 2tb 9,5mm hdd er underveis Lenke til kommentar
pstub Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Har hørt mange som har VELDIG gode erfaringer med å bruke Seagates SSHD disker i PS4, så får man bedre hastighet OG god plass! Lenke til kommentar
G Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 (endret) Prøvde en SSHD under Vista en gang. Det var en dårlig opplevelse. Lasting gikk i rykk og napp. 1. Forresten hva er begrensningene på harddiskstørrelse av type snurredisk for PS4? 2. Hvilket filsystem og BIOS-system benyttes på PS4? 3. Benytter PS4 systemet MBR eller GPT for harddiskpartisjonene? Endret 31. mai 2014 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå