xtyfoonx Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg lastet ned her en dagen noe som er kalt Razer Gamebooster. Jeg er kanskje litt merkelig som ikke har lastet det ned før nå men det er vell så. Jeg lurer egentlig bare på hva er det dette gjør med spillene? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Er vel et program som enkelt og greit lukker unøvendige bakgrunnsprogrammer når du spiller. Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 Er vel et program som enkelt og greit lukker unøvendige bakgrunnsprogrammer når du spiller. Oja. er det vits for meg å ha det vis jeg har en krafitg gaming pc? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Oja. er det vits for meg å ha det vis jeg har en krafitg gaming pc? Tja, det er litt vanskelig å si. Er mange faktorer som spiller inn. Har du prøvd å spille med og uten? Merker du noen forskjell? Jeg har prøvd programmet et par ganger og merker så og si ingen forskjell. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Jeg bruker noe som heter IOBIT 3,4 som er et lignende program. Får vel kanskje 5-6fps mere som ikke er all verden, men det fine med programmet er at det lukker andre program som kan begynne å laste ned oppdateringer å sånt midt i et spill. Har hendt noen ganger at Windows Update starter å laste ned en oppdatering når jeg spiller online spill noe som ikke er så veldig gøy. Endret 26. november 2013 av 1982kims Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå