Veto Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 Såpass! Hvor mange er medlemmer? Jeg skriver nemlig en oppgave om spredningen av siden, så veldig kjekt å få statistikk på eksponeringen den har hatt uten å betale en krone. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Nyttig tjeneste. Takk. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 561 medlemmer akkurat nå! 1 Lenke til kommentar
Veto Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 561 medlemmer akkurat nå! Takk for info! Lenke til kommentar
Veto Skrevet 29. november 2013 Forfatter Del Skrevet 29. november 2013 Hadde det vært ønskelig å ha muligheten til å scanne strekkoden på bøker slik at LittList automatisk legger den i listen? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Går det ann å lage en scanner-app hadde det jo vært grisekjekt! Lenke til kommentar
Veto Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2013 Jepp! Hvis du ønsker å teste det ut er det bare å melde seg på som betatester på siden Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Fant siden på Artige.no. Perfekt timing nå som det er eksamensperiode! Lenke til kommentar
Veto Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2013 Lek1: Konge! Takk for at du delte hvor du så linken Gjør det enklere for meg å analysere hvilke målgrupper jeg bør fokusere på! LittList har en funksjon som gjør at den prøver å finne forfatteren, publiseringsdato og tittelen på en artikkel som er skrevet på nett. Grunnet en stor mengde søk på http://wikipedia.no kommer jeg til å rulle ut en funksjon som henter alle kildene som har blitt brukt i en Wikipedia-artikkel. Stay tuned 1 Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Hadde vært kjekt om du også kunne inkludere en thumbnail av boken (imageLinks.smallThumbnail). Gjør det litt enklere å kjapt finne riktig bok. Brukt littlist på to eksamner nå. Digg å slippe å bruke ekstra tid på å lese seg opp om APA stilen! 1 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Jeg savner fortsatt sidetall i bøker. Lenke til kommentar
Veto Skrevet 12. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2013 Alle forslagene tar jeg til meg, tusen takk for nyttig og innholdsrik tilbakemelding! Jeg er som mange av dere midt i eksamensperioden, noe som gjør det vanskelig for meg å sette av tid til å implementre ønsker. Med det sagt, vil jeg ta tak i både sidetall og thumbnails så fort jeg er ferdig med matematikkeksamen min. Takk igjen folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå