Gå til innhold

Discovery channel : Amerikanske serier ( sone 1) som sone 2 ?

Anbefalte innlegg

jeg ser mye på Discovery channel og tilhørende kanaler

Der går det en del serier og programmer jeg interessere meg for .

mange ganger er det også vanskelig å kunne få med meg episodene , enten jeg leter etter når de går i reprise eller når episoden sendes .

Man kan plutselig oppdage at det er episode nr 2 som sendes og samtidig lure på når gikk episode 1.

Man ser gjerne også at denne serien ikke er planlagt sendt senere til tross for at den kun sendes en gang i løpet av uke

kort fortalt er det vanskelig å få med seg episodene hvis man også følger med på endre serier

Da kunne det være fint å kunne kjøpe serien hvis prisen er fornuftig

Men siden seriene er amerikanske som også er sone 1 på DVD utgivelser så virker det også som de kun kommer ut som sone 1

Her i lander får men jo bare kjøpe spillere som støtter sone 2

Å gjøre DVD spillere sone frie ( slik at de spiller av alle soner ) virker å være umulig

Det nærmeste jeg kommer er at man har noen få forsøkt til å endre sone før spilleren låser seg på det siste valget

Da fungerer det ikke når man hele tiden må veksle mellom sone 1 og sone 2 DVD-er for å få spilet av programmene

Så hvordan får man tak i disse DVDene som selges på Discovery butikken ikke som sone 1 men som sone 2 ( de selges som sone 1 men jeg ønsker å kjøpe dem som sone 2)

Eller vet dere hvordan man kan gjøre spilleren min helt sonefri , slik at den spiller av alle DVD sonene ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...