Gjest medlem-141789 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 I denne videoen forklarer to karar om ASMR, som er at enkelte folk opplever en slags kilende følelse man før av å høre enkelte typer lyder. http://youtu.be/0t6mQVej0WU Opplever du det? Er ganske rart. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Jupp, der har du grunnen til at jeg drar til frisøren 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Lurer på kvifor enkelte føler det, gjør det eg og Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Well, fuck me sideways! Dette var jeg mottagelig for. Eneste stedet jeg har vært bevisst på denne følelsen har vært hos frisøren, men jeg har alltid gått ut ifra at det var en bieffekt av det å bli stellt med. Kan hende det er klippelyden, men klippingen i videoen reagerte jeg ikke på. Merket det derimot tydelig med pen/blyant skriblingen. Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Dette har jeg opplevd mange ganger. Får det som oftest av å se andre konsentrere seg om noe. Særlig hvis jeg skal hente en resept på apoteket. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Opplever det her selv. Jeg oppdaget videoene tilegnet fenomenet for en måneds tid siden også, og har nytt godt av å lytte til dem i blant. Hadde alltid trodd at den deilige følelsen jeg får f.eks. når noen klipper håret mitt var noe alle opplevde, men tydeligvis ikke. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Takk for en god latter. Dette var satire av ASMR på høyt nivå. BRB, må få tømt øret for gele Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Trodde jeg var den eneste som opplever dette Så feil kan man ta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå