Gå til innhold

Trekning: Voucher til MEGA (99euro)

tomatotomato

Anbefalte innlegg

Hei folkens! :D

Dere har sikkert hørt om skylagringstjenesten MEGA. Dette er en tjeneste som tar privatlivet og kryptering på alvor, og det var grunnen til at jeg valgte å hjelpe til prosjektet ved å oversette frivillig.

Greia er at engelske nettsider ofte ikke er helt bra oversatt, og i de over 1200 tekstsnuttene som skulle oversettest, så har det nok blandet seg inn en god del feil. Jeg vil gjerne gi bort en voucher jeg har fått til en bruker her på forumet, men jeg setter pris på litt språklig hjelp også da! :)

Reglene:

Alle som vil ha gavekortet kan poste i tråden, og de vil ha 1 "lodd" når jeg trekker ut vinneren. (Maks 1 per person :p) Dersom du i tillegg peker på gramatiske feil, eller unaturlig norsk rundt om på siden, og hjelper til med å finne erstatningsfraser, vil du få 3 lodd.

Voucheren på 99 euro som blir gitt kan for eksemepel bli brukt på 500 GB lagring i ett år, og du kan bruke den selv eller gi den videre.

Tror trekningen blir på fredagskvelden eller noe sånn, kan bestemme nærmere senere. :)

Endret av pederlh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Innstillinger >> "Deaktivering av SSL gir bedre ytelse, og forverrer ikke sikkerheten".

Her ville jeg kanskje brukt "Deaktivering av SSL forbedrer ytelsen, og senker ikke sikkerhetsnivået", eventuelt "Deaktivering av SSL gir bedre ytelse, og senker ikke sikkerhetsnivået"

Profil >> Forandre profilbilde. Mer naturlig med endre/bytt?

Piiirk: Oversikt >> Brukt plass. Her er det et kolon for mye :)

Endret av Brusglass
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Apper for mobil

"Dataene dine er kryptert ende-til-ende. Ingen kan fange opp informasjonen når det er lagret eller i transport."

...kan bli til:
"Filene dine er kryptert fra ende til ende. Ingen andre kan se filene, hverken mens de er lagret, eller under opp/nedlasting."

På samme side: "Alt er der - klar til å brukes."

Spennende prosjekt forresten, fint at noen gidder å oversette til andre språk :)

EDIT: Leif

Endret av Brusglass
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takker for hjelpen hittil! :D

Har allerede byttet ut mesteparten av det som ble påpekt her, men jeg rekner med at det tar et par dager før alt oppdaterer seg på nettet.

Den lille feilen der det sto "...forverrer ikke sikkerheten" var jo ganske så festlig. Skikkelig betryggende når hele konseptet dreier seg om sikker lagring. :dremel:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Jeg er med! :D

Ende-til-ende-kryptering

I motsetning til andre nettsky-tilbydere, er informasjonen du lagrer i MEGA bare krypter- og dekrypterbar av klient-enhetene, aldri av oss.

Endret av Bruker-182691
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...