tomatotomato Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Hei folkens! Dere har sikkert hørt om skylagringstjenesten MEGA. Dette er en tjeneste som tar privatlivet og kryptering på alvor, og det var grunnen til at jeg valgte å hjelpe til prosjektet ved å oversette frivillig. Greia er at engelske nettsider ofte ikke er helt bra oversatt, og i de over 1200 tekstsnuttene som skulle oversettest, så har det nok blandet seg inn en god del feil. Jeg vil gjerne gi bort en voucher jeg har fått til en bruker her på forumet, men jeg setter pris på litt språklig hjelp også da! Reglene: Alle som vil ha gavekortet kan poste i tråden, og de vil ha 1 "lodd" når jeg trekker ut vinneren. (Maks 1 per person ) Dersom du i tillegg peker på gramatiske feil, eller unaturlig norsk rundt om på siden, og hjelper til med å finne erstatningsfraser, vil du få 3 lodd. Voucheren på 99 euro som blir gitt kan for eksemepel bli brukt på 500 GB lagring i ett år, og du kan bruke den selv eller gi den videre. Tror trekningen blir på fredagskvelden eller noe sånn, kan bestemme nærmere senere. Endret 28. november 2013 av pederlh Lenke til kommentar
tomatotomato Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 Ingen som synes at dette virket interessant? Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Joda, jeg er med. (Skal det ikke være et komma før "eller"? Velg filer som skal lastes opp eller dra og slipp dem her ) Endret 28. november 2013 av iFire 1 Lenke til kommentar
Brusglass Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Innstillinger >> "Deaktivering av SSL gir bedre ytelse, og forverrer ikke sikkerheten". Her ville jeg kanskje brukt "Deaktivering av SSL forbedrer ytelsen, og senker ikke sikkerhetsnivået", eventuelt "Deaktivering av SSL gir bedre ytelse, og senker ikke sikkerhetsnivået" Profil >> Forandre profilbilde. Mer naturlig med endre/bytt? Piiirk: Oversikt >> Brukt plass. Her er det et kolon for mye Endret 28. november 2013 av Brusglass 1 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 På det såkalte hjelpesenteret, så ville jeg brukt noe annet enn støtte. Kanskje "få hjelp"? 1 Lenke til kommentar
Brusglass Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Apper for mobil "Dataene dine er kryptert ende-til-ende. Ingen kan fange opp informasjonen når det er lagret eller i transport." ...kan bli til:"Filene dine er kryptert fra ende til ende. Ingen andre kan se filene, hverken mens de er lagret, eller under opp/nedlasting." På samme side: "Alt er der - klar til å brukes." Spennende prosjekt forresten, fint at noen gidder å oversette til andre språk EDIT: Leif Endret 28. november 2013 av Brusglass 1 Lenke til kommentar
tomatotomato Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 Takker for hjelpen hittil! Har allerede byttet ut mesteparten av det som ble påpekt her, men jeg rekner med at det tar et par dager før alt oppdaterer seg på nettet. Den lille feilen der det sto "...forverrer ikke sikkerheten" var jo ganske så festlig. Skikkelig betryggende når hele konseptet dreier seg om sikker lagring. Lenke til kommentar
tomatotomato Skrevet 29. november 2013 Forfatter Del Skrevet 29. november 2013 Trekning kl 19.00 - siste sjangs! Blir morsomt å ha trekning mellom to personer Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Jeg er med! Ende-til-ende-kryptering I motsetning til andre nettsky-tilbydere, er informasjonen du lagrer i MEGA bare krypter- og dekrypterbar av klient-enhetene, aldri av oss. Endret 29. november 2013 av Bruker-182691 Lenke til kommentar
tomatotomato Skrevet 29. november 2013 Forfatter Del Skrevet 29. november 2013 Da ble NikolaiH den heldige vinneren av trekningen! Voucher er sendt på PM! Kan godt hende at jeg tar en ny trekning om litt dersom jeg får inn flere vouchers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå