zaico Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hørt mye fint om xp2500+, men også hørt at det finnes slike som nesten ikke kan overklokkes.. Hvilken cpu bør jeg kjøpe? Og om jeg velger xp2500+, hvor bør jeg kjøpe den for å slippe å få en som ikke kan overklokkes? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Alle 2500+ kan overklokkes. Alle kan overklokkes til 3200+, en god del uten VCore-økning. Nøyaktig hvor du bør kjøpe tror jeg ikke det r mulig å svare på. Men det er sikkert mulig å få svar på hvilke av disse CPUene som er best. Finnes ikke forskjellige verisjoner, men, ja, noen er iallefall bedre enn andre En annen CPU som er verdt titte på er 2600+ Barton som akkurat ankom. Skal visstnok være en super klokker den også. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 Alle 2500+ kan overklokkes. Alle kan overklokkes til 3200+, en god del uten VCore-økning. Nøyaktig hvor du bør kjøpe tror jeg ikke det r mulig å svare på. Men det er sikkert mulig å få svar på hvilke av disse CPUene som er best. Finnes ikke forskjellige verisjoner, men, ja, noen er iallefall bedre enn andre En annen CPU som er verdt titte på er 2600+ Barton som akkurat ankom. Skal visstnok være en super klokker den også. takk for svar.. Lenke til kommentar
Orak Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 du kan også kjøpe XP1800, Men de er ikke garantert over 2.3ghz for tiden.. kjøp en XP1800 med JIUHB stepping hvis du tenker på en xp1800, ikke med JIXHB, de klokker heller dårlig (2.3ghz) JIUHB klokker til minimum 2.4. med god kjøling selvfølgelig.. men mest aktuelt i dag er XP2500 Lenke til kommentar
zaico Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 du kan også kjøpe XP1800, Men de er ikke garantert over 2.3ghz for tiden.. kjøp en XP1800 med JIUHB stepping hvis du tenker på en xp1800, ikke med JIXHB, de klokker heller dårlig (2.3ghz) JIUHB klokker til minimum 2.4. med god kjøling selvfølgelig.. men mest aktuelt i dag er XP2500 Hei har en xp1800 jiuhb i handen nå, fikk den opp i 2200 mhz med 133 mhz fsb, men får den ikke over 2ghz når jeg kjører 166mhz fsb, får bare blåskjerm medengang windows starter opp.. Men så kan jeg ikke si vifta er all verden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå