Gå til innhold

Kjøp av amd cpu, men hvilken (skal overklokkes)

zaico

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle 2500+ kan overklokkes. Alle kan overklokkes til 3200+, en god del uten VCore-økning. Nøyaktig hvor du bør kjøpe tror jeg ikke det r mulig å svare på. Men det er sikkert mulig å få svar på hvilke av disse CPUene som er best. Finnes ikke forskjellige verisjoner, men, ja, noen er iallefall bedre enn andre :)

En annen CPU som er verdt titte på er 2600+ Barton som akkurat ankom. Skal visstnok være en super klokker den også.

Lenke til kommentar
Alle 2500+ kan overklokkes. Alle kan overklokkes til 3200+, en god del uten VCore-økning. Nøyaktig hvor du bør kjøpe tror jeg ikke det r mulig å svare på. Men det er sikkert mulig å få svar på hvilke av disse CPUene som er best. Finnes ikke forskjellige verisjoner, men, ja, noen er iallefall bedre enn andre :)

En annen CPU som er verdt titte på er 2600+ Barton som akkurat ankom. Skal visstnok være en super klokker den også.

takk for svar..

Lenke til kommentar

du kan også kjøpe XP1800, Men de er ikke garantert over 2.3ghz for tiden.. kjøp en XP1800 med JIUHB stepping hvis du tenker på en xp1800, ikke med JIXHB, de klokker heller dårlig (2.3ghz) JIUHB klokker til minimum 2.4. med god kjøling selvfølgelig.. men mest aktuelt i dag er XP2500

Lenke til kommentar
du kan også kjøpe XP1800, Men de er ikke garantert over 2.3ghz for tiden.. kjøp en XP1800 med JIUHB stepping hvis du tenker på en xp1800, ikke med JIXHB, de klokker heller dårlig (2.3ghz) JIUHB klokker til minimum 2.4. med god kjøling selvfølgelig.. men mest aktuelt i dag er XP2500

Hei har en xp1800 jiuhb i handen nå, fikk den opp i 2200 mhz med 133 mhz fsb, men får den ikke over 2ghz når jeg kjører 166mhz fsb, får bare blåskjerm medengang windows starter opp.. Men så kan jeg ikke si vifta er all verden..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...