Gå til innhold

Tabbe laminering av 1000lapp

Drugstar Genius

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det største spørsmålet er vel hvorfor du gjorde det? :)

Du kan jo prøve å klippe så tett inntil kanten på tusenlappen som mulig og se om lamineringsplasten løsner av seg selv. Den fester seg jo ikke på det du laminerer, men på andre halvdelen av lamineringsplasten, så jeg vil tro det er mulig.

Klipper du noen millimeter feil så er fortsatt tusenlappen verdt like mye, så det skader ikke å prøve.

Lenke til kommentar

"Lappen" blir i verste delt i to slik at du bare får en side som hver sitter fast i et plastark. Man får ingenting for halve sedler. Hvorfor ikke ta med laminatet til banken først som sist og spørre der?

Jo, man får noe for halve sedler. Har selv kommet med revne sedler i banken og så lenge jeg har den største delen av lappen så får jeg alltid penger tilbake. Det er null problem med dett og når det har gått så fint med meg så går det nok helt greit med dere også.

Lenke til kommentar

Her skrev jeg den lengste delen da, så dette burde være klart nok.

Her virker det som om du ikke tar poenget.

Begge sider er limt til plasten, så når lamineringen åpnes kan han risikere at hver side sitter fast i plasten.

Han sitter da med ingen deler, men en side limt til hver side av plasten.

Han kan være heldig å få ut en del som er større enn halvparten, men også ganske sannsynlig at han ikke får ut noe han kan bruke til noe som helst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...