espkar83 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Hei, Jeg bruker i dag iPhone 5 og Asus RT-N66U Dark Knight ruter. Jeg opplever at Wi-Fi plutselig kobler ut på mobilen, helt tilfeldig. Prøver å koble meg på igjen, og da går det fint en stund, før det kobles ut igjen. Samme problemet hadde jeg med iPhone 4S og D-Link ruter. Er det noe jeg bør stille inn/endre på ruter/mobil? Hastigheten når jeg er på er helt topp. På forhånd takk Espen Lenke til kommentar
espkar83 Skrevet 5. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2013 Er det virkelig ingen som vet noe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Hvilken iOS-versjon har du på iPhone? Har du nyeste FW på Asus? Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Hadde samme med en ZyXEL ruter. Mobiler, bærbare og stasjonære koblet fra stadig vekk etter oppdatering og endret kryptering på ruteren. Løste det ved å sette fast kanal på ruteren. Vet ikke om det er samme med din, men du kan jo forsøke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Sette fast kanal er alltid lurt, det er ikke alt utstyr som tåler at routeren hopper. Bruk inSSIDer for å finne den kanalen som er best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå