snusersnus Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Hei jeg lurte på ossen snusbutikk dem har på Norbycenteret. Er det sånn man forteller hva man skal ha så finner dama bak kassa det?, Eller er det sånn man går og finner snus selv Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Du har ikke planer om å stjele vel? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Du forteller dama/mannen bak kassa hva du skal ha. Kan jo være han har lyst til å teste ut noe nytt og ønsker å lese på pakken ellernoe.. Eller er folkesky.. Selv hatet jeg å måtte spørre folk i kassen om ting, over det nå, da heldigvis Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Vel, det er iallefall en butikk der hvor de har store kjøleskap hvor man selv går å plukker Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Ok. visste jeg ikke. Bryr meg ikke om snus.. Har bare vært inne på den ved Max å kjøpt en rull for en kollega de gangene jeg har vært over grensen. Har heller ikke utforsket senteret veldig Lenke til kommentar
snusersnus Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 Du har ikke planer om å stjele vel? selfølgelig ikke. jeg stjeler ikke. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Nordby skal ha en utsalgssted ved Eurocash der og en ved godtebutikken til venstre for eurocash hvor du kan plukke selv fra kjøleskap Endret 25. november 2013 av Gjest Lenke til kommentar
snusersnus Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 Nordby skal ha en utsalgssted ved Eurocash der og en ved godtebutikken til venstre for eurocash hvor du kan plukke selv fra kjøleskap vet du noe om dem har jacobbsons melon strong?? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 vet du noe om dem har jacobbsons melon strong?? Ja de har den Lenke til kommentar
snusersnus Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 Ja de har den Så bra :-D Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Nordby skal ha en utsalgssted ved Eurocash der og en ved godtebutikken til venstre for eurocash hvor du kan plukke selv fra kjøleskap Regner med du mener MaxiMat Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) I tobakksbutikken ved MaxiMat/godteributikken er det vel bare ruller i kjøleskapet man kan plukke selv? Skal man ha enkeltbokser tror jeg man må spørre betjeningen. Endret 26. november 2013 av Feh Lenke til kommentar
snusersnus Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 Tror det blir tårn med 10bokser posjon. Det er vel lov med 1tårn per pers? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 250 gram andre tobakksvarer er det du kan ta med fra Sverige ELLER 200 sigaretter 250gram andre tobakksvarer vil da si 10 bokser med porsjon ELLER 5 bokser med løssnus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå