Torhild Jansen Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 "Aldri fred å få ..." Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Hei, Torhild. Flott blåmeisportrett, med artig positur, meget god skarphet, naturlige farger, mykt, behagelig lys og en perfekt, uskarp bakgrunn ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 Hei, Torhild. Flott blåmeisportrett, med artig positur, meget god skarphet, naturlige farger, mykt, behagelig lys og en perfekt, uskarp bakgrunn ! Vennlig hilsen Albert. Tusen takk for en gledelig kommentar Albert Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Flott av Blåmeisen Torhild Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 Flott av Blåmeisen Torhild Tusen takk Magnar Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Hei Torhild. Kjempefint blåmeisportrett. Du har fått fram så fine og naturlige farger. Jeg synes "mine" blåmeisbilder har lett for å bli så blasse, og får ikke fargene fram slik de skal være. Kjempefin bakgrunn også på dette bildet Dette er meget bra Torhild Vennlig hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 Hei Torhild. Kjempefint blåmeisportrett. Du har fått fram så fine og naturlige farger. Jeg synes "mine" blåmeisbilder har lett for å bli så blasse, og får ikke fargene fram slik de skal være. Kjempefin bakgrunn også på dette bildet Dette er meget bra Torhild Vennlig hilsen Lisbeth. Tusen - hjertelig takk Lisbeth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg