Arodem Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 PlayStation 4-appen Playroom gjør det lett å vise frem alt som skjer i stua.Twitch slår ned på PlayStation 4-strømming etter narkotika og sex Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 La oss håpe dette ikke fører til langt strengere tiltak. En enkel løsning ville vel uansett vært og fjernet Twitch-streaming for Playroom. 1 Lenke til kommentar
robolai Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Twitch-chatten må vel være en av de mest useriøse og troll infiserte som finns... Kappa 7 Lenke til kommentar
samco Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Nokk en grunn til å holde seg på xbox live 2 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Nokk en grunn til å holde seg på xbox live Da har du ikke prøvd UNO multiplayer min venn. 7 Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Tar man en tur innom Twitch så er dette normalt enten det kommer til ps4 eller andre konsoller/pc, men de som spiller på daglig basis har somregel administratorer som sensurerer diverse, frem til dette fikses på konsoll så vil det være fritt frem for alle å så å si skrive hva de vil, så dette kan gå begge veier... Evt så får Twitch, Sony og Ms når den tid kommer kreve att man er regitrert bruker på twitch så man kan fjerne stygge kommentarer + utvise irriterende personer, koster deg 2-3minutter max å lage en konto der.... Da har du ikke prøvd UNO multiplayer min venn. de hadde jo en der ja.... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Twitch har fantes ganske lenge nå, og det finnes bare et knippe med "alvorlige" hendelser frem til i dag. Plutselig kommer tjenesten til konsoller, og vips... Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Har vel ikke vært lov å streame random dagligdagse ting der før heller Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 det går ann på pc også, men det skjer bare fordi det er for enkelt å streame på PS4. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Når en gjør streaming så enkelt og åpner opp dørene for millioner av mennesker så er det ikke rart det kommer noe fantestreker og tull å tøys Lenke til kommentar
K2D Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Nokk en grunn til å holde seg på xbox live Hva får deg til å tro at de samme folkene ikke er på xbox live?? 5 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Har fulgt med på twitch siden ifjor sommer, og det er minst like mye som skjer hos PC folkene, så jeg skjønner ikke helt den oppblåsningen som skjer nå. Og rynker litt på nesa over <<skal være spillrelatert>>. Er mange brukere som valser i den grå sonen og fyller opp sendingen sin med helt andre ting. Spesielt mange som gjør det om til en slags sosial gathering hvor man prater om alt annet en spill, og ikke spiller engang. Nå som Twitch har blitt så stort som det har blitt, er det viktig for dem å få på plass klare regler om hva som er lov og ikke lov, og bestemme seg for hva de skal være. Per dags dato er det litt vill texas og mye uklart. Endret 25. november 2013 av Rottenspacehead Lenke til kommentar
aGal Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Må vel sies at beste tips for å lykkes på Twitch:Be a girl, have huge tits, show cleveage.You will succeed! 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg klarer ikke å forstå hvordan noen mener "strømming" er et o.k ord som fornorskning av streaming. Det er enda verre enn grottekravlere og angrepsrifler. Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg klarer ikke å forstå hvordan noen mener "strømming" er et o.k ord som fornorskning av streaming. Det er enda verre enn grottekravlere og angrepsrifler. Du mener det er bedre å hive inn engelske ord fordi vokabularet ditt er lite? 4 Lenke til kommentar
martin1d Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Twitch-chatten må vel være en av de mest useriøse og troll infiserte som finns... Kappa FrankerZ = Dog Face (no space) Lenke til kommentar
Puro Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Konsoll-folka er yngre og da er de også mindre smarte, derfor tar de seg friheter på internett, slik som å snakke dritt om de som streamer. Håper de holder seg på konsoll, orker ikke sånne folk. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Hva får deg til å tro at de samme folkene ikke er på xbox live?? Fordi han er en fanboy. Døv og blind til all kritikk mot sitt favorittmerke, og ser ikke noe annet enn negative ting med konkurrentene. Endret 25. november 2013 av Hr. Jenssen 3 Lenke til kommentar
CrazySheep Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Nokk en grunn til å holde seg på xbox live Da har du ikke prøvd UNO multiplayer min venn. Vi har da UNO på Xbox live også? Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Jeg klarer ikke å forstå hvordan noen mener "strømming" er et o.k ord som fornorskning av streaming. Det er enda verre enn grottekravlere og angrepsrifler. Du mener det er bedre å hive inn engelske ord fordi vokabularet ditt er lite? Eller bare at vokabularet og personangrep ikke har noe med det å gjøre, og at omformingen fra engelsk til norsk ikke er helt heldig? Nokk en grunn til å holde seg på xbox liveDa har du ikke prøvd UNO multiplayer min venn.Vi har da UNO på Xbox live også? Tror det var poenget gutt ^^ Endret 25. november 2013 av daniel_984 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå