Laman Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Vurderer å kjøpe snowboardspill til xbox. :-) Hva bør jeg kjøpe? Haster ikke...jeg kan godt vente i en måned eller to Lenke til kommentar
derezzed Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Du kan jo kjøpe Amped... Er ikke det nyeste siden det var et av de første spillene på Xbox, men det er gnall bra... Får det vel en billig penge disse dager... Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 ambefaler amped! såvidt jeg forstår koster det forsjellig avhenig av hvor du bor i landet. Der jeg bor fant jeg det for 79kr! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Transworld Snowboarding Lenke til kommentar
derezzed Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 helt nytt? Amped? Nei... Er vel et år gammelt eller noe sånt... Når det kom ut kan jo kanskje noen andre svare deg på... Men det er knallbra. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg anbefaler Amped. Det er hands down det beste snowboardspillet noensinne! Som snowboarder gjennom omtrent 10 år fant jeg fort min favoritt i det spillet. Jeg har spilt SSX Tricky og Transworld ganske mye også, men de er fantastisk mye dårligere enn Amped. Amped 2 er forresten på vei, det kommer om noen uker. Jeg kikket litt på det spillet under årets E3 og det ser meget lovende ut. Det eneste aberet er at kontrollene er noe forandret fra første utgaven, noe som kan irriterer Amped-fanatikere en smule. Amped 2 på E3 2003 - http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=97 Lenke til kommentar
rog@njosh Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Digga Amped jeg også Veldig bra og drøyt spill ! Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Stiller meg faktisk bak Amped, jeg óg! Men det og SSX serien er to ganske forskjellige spill. Jeg vil anbefale deg å skaffe begge. Begynn med Amped, når du er lei det, kan du gå for SSX 3, for så å avslutte med Amped 2, som burde kommet innen da... :smile: Athelas Lenke til kommentar
Psycho#01 Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Kjøp Amped!!! Ikke gidd å kjøpe no så kjedelig og urealistisk som SSX 3!!! Selv om amped er gammelt nå er det møkkakult!!! Eller enda bedre vent på Amped 2.... Lenke til kommentar
starfish Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Amped er en klassiker, ja. Men SSX3 er også fryktelig gøy, mener jeg. Gå for begge, og kjøp Amped 2 når det kommer. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Har både Amped 2 og SSX 3, og vil si at SSX 3 er best på alle mulige måter.. Bortsett fra "realisme". SSX har bedre fysikk, bedre GAMEPLAY, bedre GRAFIKK! (ja og så finnes det faktisk LØSSNØ i SSX 3 i motsetning til Amped 2!) SSX 3 har et ubeskrivelig bra banedesign, noe som amped 2 ikke har. Og dere som driver å argumenterer for at Amped 2 er så realistisk.. Nei det ekke no spesielt realistisk det heller. Det er bare treigt og kjedelig. For å quote Gamespy.com; SSX 3, The best snowboard game ever. period. Fart, action, überkule trix, EKSTREMT BRA grafikk, og FPS som holder seg over 30 hele tida, noe den ikke gjør i Amped 2. Mye Amped 2 flaming her, men med god grunn. ¨ konklusjon: Kjøp SSX 3. Du vil aldri angre! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 konklusjon:Kjøp SSX 3. Du vil aldri angre! ABSOLUTT enig! Greit, jeg har ikke testet Amped 2 eller hva det heter. Men jeg har heller aldri prøvd et kjekkere spill til Xbox enn SSX3! Det er så RÅDEILIG at jeg frykter for at PCen går i glemmeboken snart. Suber-Über-triks og "down the mountainside!" Ikke noe du vil gå glipp av! Lenke til kommentar
Bralt Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Bare ta en titt på Gamerankings så er det ingen tvil om hvilket spill som er best! SSX3!! (Argh! Faren min kjøpte feil konsollversjon av SSX3 idag) Lenke til kommentar
Laman Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Takker for alle råd! Skal se hva det blir til... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Selv om jeg ikke er særlig begeistret for "sports-spill", syns jeg faktisk SSX3 var ganske ok. Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) Hva med å kjøpe Amped og SSX 3 ? Amped er billig og genialt bra, selv om jeg begynner å bli litt lei av det nå... SSX 3 vet jeg ikke noe om, men det har fått bra i tester. Endret 11. november 2003 av megavolt Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jøss!79kr? ja, koster 79 kr på el-kjøp på forus. (ligger i nærheten av stavanger\sandnes) Ubrukt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå