Gintoki Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) For har en steam konto jeg ikke vil ha lengre pga vil gå over til konsoll grunnet er lei av å måtte oppgradere pcen for mer krevende spill og mange av spillene som kommer er dårlige porter. Endret 25. november 2013 av Gintoki Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Kan aldri tenke meg at dette skulle by på nevneverdig med problemer. For steam så vil det vell berre sjå ut som at du har flytta og no primært bruker ein anna PC og internettilkobbling. Risikoen er vell uansett størst for kjøper sidan kontoen nok blir sperra om det blir oppdaga at brukaren ikkje følger brukervilkåra. Det er også kjøper som vil stå med det kortaste strådet dersom du seinare melder kontoen som stjålet og misbrukt. Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 En steamkonto er ikke tilknyttet en IP. De kan jo ikke kreve at du må få deg en ny konto om du flytter, dermed blir det umulig for de å vite om du har solgt kontoen eller om du bare har flyttet. Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Det er jo bare å guggelere litt rundt omkring. Fant denne i farta: http://arstechnica.com/gaming/2011/03/steam-user-violates-subscriber-agreement-loses-1800-in-games/ Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 Kan aldri tenke meg at dette skulle by på nevneverdig med problemer. For steam så vil det vell berre sjå ut som at du har flytta og no primært bruker ein anna PC og internettilkobbling. Risikoen er vell uansett størst for kjøper sidan kontoen nok blir sperra om det blir oppdaga at brukaren ikkje følger brukervilkåra. Det er også kjøper som vil stå med det kortaste strådet dersom du seinare melder kontoen som stjålet og misbrukt. Det går bra Har en steam konto fra før som jeg skal kjøpe inn pc exclusiver som euro truck sim 2 og et par andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå