Gå til innhold

Helt svart når jeg skal se filmer

KillGOD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

Har du TV ut på skjermkortet kan dette være årsaken. Man kan velge hva man vil vise på TV ut og hva man vil vise på PC skjermen. Du kan stille på dette avhengig av hvilket kort du har.

det er ikke det jeg mener.. det er bare svart inne i wmp9 ikke selve skjermen kun der filmen skal vises

Lenke til kommentar

Du burde fortelle litt mer her. Hvilket skjermkort har du (om du har et ati skjermkort bør for eksempel løsningen være enkel å forklare).

Hvilke filmer er det du kun får lyden og ikke bilde, gjelder dette alle filmene du tester i WMP eller kun divx, xvid osv?

Uansett: Prøv først å installere denne codec pakka her: http://fe1.edskes.com/k/klcodec205f.exe

God løkk!

Rune.

Lenke til kommentar

det er ikke det jeg mener.. det er bare svart inne i wmp9 ikke selve skjermen kun der filmen skal vises

Det er akkurat det jeg mener også. Det er helt sikkert en innstilling på skjermkortet som skal til for at du skal få se film. Har selv et ATI kort som fungerer slik. Du velger rett og slett hvor du skal sende bildet fra filmen. Enten til TV eller til monitor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...