KillGOD Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hjelp folkens.... Jeg fatter ingenting. Når jeg skal se filmer med windows media player 9 så får jeg lyd og hele pakka, men det er svart skjerm og det er ingenting feil med filmene.. Hjelp meg Lenke til kommentar
AndreM Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hei! Har du TV ut på skjermkortet kan dette være årsaken. Man kan velge hva man vil vise på TV ut og hva man vil vise på PC skjermen. Du kan stille på dette avhengig av hvilket kort du har. Lenke til kommentar
KillGOD Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 Hei! Har du TV ut på skjermkortet kan dette være årsaken. Man kan velge hva man vil vise på TV ut og hva man vil vise på PC skjermen. Du kan stille på dette avhengig av hvilket kort du har. det er ikke det jeg mener.. det er bare svart inne i wmp9 ikke selve skjermen kun der filmen skal vises Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Du burde fortelle litt mer her. Hvilket skjermkort har du (om du har et ati skjermkort bør for eksempel løsningen være enkel å forklare). Hvilke filmer er det du kun får lyden og ikke bilde, gjelder dette alle filmene du tester i WMP eller kun divx, xvid osv? Uansett: Prøv først å installere denne codec pakka her: http://fe1.edskes.com/k/klcodec205f.exe God løkk! Rune. Lenke til kommentar
AndreM Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 det er ikke det jeg mener.. det er bare svart inne i wmp9 ikke selve skjermen kun der filmen skal vises Det er akkurat det jeg mener også. Det er helt sikkert en innstilling på skjermkortet som skal til for at du skal få se film. Har selv et ATI kort som fungerer slik. Du velger rett og slett hvor du skal sende bildet fra filmen. Enten til TV eller til monitor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå