torjesk8 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Hei, jeg har en stasjoner pc med 2 pc skjermer men begge skjermene viser det samme bilde. Jeg har prøvd selv og få fikset det men jeg får det ikke til. Så jeg lurer på om det er noen som vet hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Skal du ha eit problem løys må du først fortelle korleis du vil at det skal virke Lenke til kommentar
torjesk8 Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 Jeg vil vel helst ha det slik at jeg kan gjøre forskjellige ting på begge skjermene istedenfor at det blir samme bilde. Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Sånn som dette (http://www.legitreviews.com/images/reviews/1069/ATI-Eyefinity-WOW.jpg)? PS: Det er AMD Eyefinity som blir brukt her Endret 25. november 2013 av Winnetou2012 Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 høgreklikk på bakgrunnen og klikk på skjermoppløsning (eller screen resolution) sjå på instillingsfeltene. Eit av dei skal blant anna inneholde ein funksjon som seie "duplikat" og "utvid", velg "utvid". Om det framleis ikkje virker bør du kanskje ta litt initiativ og google litt? Om du vil tilpasse enda meir så kan det være aktuelt å laste ned displayfusion der du kan justere multimonitor setups akkuratt slik du vil, med bakgrunner som strekker seg over alle skjermene osv.. Om du skal spille på alle skjermene samtidig er eg ganske sikker på at skjermene må være identiske. 1 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Utvid skal holde i massevis. Å nei, skjemene må ikke være identiske. Ikke samme størrelse engang Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Er skjermdriver installert skal det holde i massevis å trykke "Windows-tasten" (Flagget) og "P" samtidig og velge utvid/Extend. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå