vikingsurf Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Høst på Jæren Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 DAGENS BILDE: Som Eivind skriver, her var det virkelig flott lys. Det ser riktignok ikke så varmt og innbydende ut, slik strandbilder ofte kan være, men stemningen er dertil nesten mer interessant. Skiltet som står på holmen trekker litt oppmerksomhet, så jeg ville kanskje forsøkt å klone det bort, men ellers er dette en lekker og illustrerende stemningsrapport fra høstlige tider på Jæren. 1 Lenke til kommentar
vikingsurf Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 Tusen takk for dagens bilde! Tilbakemeldinger, både positive og konstruktive settes stor pris på. Skiltet er klonet bort i v.2 Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Gratulerer med dagens bilde! Flott beskrivelse av en sur dag på stranda og mange av oss vil lengte etter varmere tider igjen. Hilsen Olav Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Tusen takk for dagens bilde! Tilbakemeldinger, både positive og konstruktive settes stor pris på. Skiltet er klonet bort i v.2 Se der ja, midt i blinken! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Hei, Eivind Andås. Gratulerer så mye med "Dagens bilde". Jeg likte det veldig godt, men rakk dessverre ikke å kommentere det i går ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
vikingsurf Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 Takk for hyggelige kommentarer Olav og Albert! Personlig syns eg sånne dager der man virkelig merker naturen på kroppen er de beste. Med havbrisen fra siden, skyer og gjerne litt regn. Når solen titter frem midt oppi alt dette, det er da Jæren er på sitt vakreste og mest forføreriske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg