007CD Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Du har en Zyxel saken fra Telenor? Har selv denne men DSL fra Telenor og "Fiber" porten som er på disse er en helt standard WAN port og da kan du drite i å benytte Telenor utstyr når du har fiber (Men ikke om du har DSL via kobber.) En PFsense med 2 plugger og en switch vil da være like raskt å sette opp som en med DD-WRT (All konfigurering etter du har valgt nettverkskort gjøres fra webgrensesnitt) Men jeg anbefaler deg en DEDIKERT PC til dette, ikke legg det på noe ekstra som kanskje må restartes for oppdateringer etc. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 9. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2013 Stemmer, Zyxel P-2812HNU-F3. Dedikert PC blir det ikke tale om per nu, da må jeg kjøpe inn mer utstyr. Det får bli ved neste korsvei. Så lenge jeg uansett kan bruke WNDR3800 med DD-WRT så er det tydeligvis håp. Jeg får ta noen bilder, rette på skissa i førsteposten og skride til verket. (evt en Frederikkes Juleøl fra Indslev og BF4, får se hva som frister mest ikveld.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå