Sinek Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Har nettopp kjøpt E700 i Tyskland. Veldig fornøyd. Telefonen er helt rå... fram til jeg skal skrive SMS med engelsk eller tysk ordbok. Er det noen som vet om man kan laste ned software el.l for å få norsk på telefonen? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hei! Kan du fortelle oss hvor mye du måtte betale til sammen, hvor du bestilte fra og hvor lang tid det tok?? Er interessert i å bestille en sjøl. Bare synd den ikke har BT. Kanskje du kan oppsøke et service sted. Tror de kan legge inn norsk språk. Lenke til kommentar
Sinek Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg var i Tyskland og kjøpte den. Betalte 489Euro minus tysk moms (16%). Men gå inn på http://www.einfachpreiswert.de der finner du den. Har ikke bestilt derfra før, men det går sikkert bra hvis du bruker kredittkort. Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 du kan gå inn på www.ktfw.de, der har de den til 470 € , de er visst glad i normenn, gratis frakt hit hvis vare er under 500€.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Kan man oppgradere til norsk meny og t9 her i norge da? Kan noen si ja så jeg kan bestille? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå