Bone Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Heisann! Jeg lurte på hvilke anmeldere av spill dere følger med på YouTube (eventuelt andre steder)? Selv oppdaget jeg Rev3Games altfor sent, men liker disse folka spesielt godt: http://www.youtube.com/user/Rev3Games/videos Jeg liker også veldig godt Zeitgeist Game Review, men han har veldig få anmeldelser (men liker veldig godt de få han legger ut, for stort sett er det bare LoL-videoer der): http://www.youtube.com/user/ZeitgeistReview/videos Hvilke er dine favoritter? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 På Youtube abonnerer jeg på kanalene til Pete Dorr og Happy Console Gamer, som er mine favoritter når det kommer til videoanmeldelser og spillrelaterte videoer generelt. Pete har en av de største spillsamlingene jeg har sett på nettet og er hele tiden i front på utviklingen med anmeldelser de nyeste konsollene og spillene, men også med en og annen retroanmeldelse, let's play-videoer og samlertips. Happy Console Gamer er mye mer retropreget og det går mest i mimring om eldre konsoller og spillopplevelser fra barndommen, og spesielt hvis man tilhører generasjonen som begynte å game på sent 80-tall til tidlig 90-tall er det mye å hente der. Programlederen er i tillegg en av de mest positive fyrene på nettet (ikke noe syting på denne kanalen) og har filmproduksjon som hobby nummer to, så klippene holder høy kvalitet. Lenke til kommentar
Aryvandaar Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 TotalBiscuit, The Cynical Brit. 2 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Meg selv... erhm. Eller ikke!TotalBiscuit er den jeg ser på for anmeldelser - DanNerdCubed for fun! Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Er noen jeg liker å følge med på. Stort sett setter jeg som krav at de må gjøre noe annerledes ingen/svært få gjør, og det må selvsagt være morsomt å se på. Favoritten er Angry Joe. Som navnet hinter til ble han nok mest kjent for å bli rimelig forbannet på elendige spill, men han har roet seg en god del i det siste. (men ta det med ro, han kan fortsatt bli forbannet fra tid til annen, som f.eks når Microsoft prøvde å ro XBone i land etter en litt mislykket annonsering... uten helt å klare det. Resultat? "You fucking idiots! Part two!") For øvrig må det nevnes at Angry Joe har kjøpt både PS4 og XBone, og han delte ut en av hver til fansen. (eller har planer om å gjøre det, ikke helt sikker.) Det gjelder nok bare fansen i USA, fordi frakten er rimelig dyr osv. Men bra initiativ. XBox One: Angry rant: Part 2 ProJared driver med mye rart, og har blandt annet "One minute review". Her anmelder han et spill i løpet av ca ett minutt. Det er faktisk utrolig mye han klarer å presse inn på så kort tid. Men han har vanlige anmeldelser også, samt en del andre ting spillrelatert. One Minute Review: Super Mario 3D World Ellers har vi jo så klart Angry Video Game Nerd. Han er ikke en vanlig spillanmelder som de andre, men anmelder gamle spill. Men ulikt de andre er nerden bare en oppdiktet karakter, og ikke en ekte person. Men pytt, det er da morsomt å se på. AVGN - Dark Castle (Sega Genesis) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 TotalBiscuit, The Cynical Brit. Støttes. Har fulgt han i rundt 10 år nå. Veldig proff type. 2 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Jeg følger også - eller har fulgt - AVGN, men jeg synes han har forsvunnet mer og mer mens det er kompisen Mike som står for de fleste videoene nå. Det var også snakk om en AVGN-film, men den har jeg heller ikke hørt noe mer om. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Jeg følger Happy Console Gamer, AVGN og Classic Game Room. Orker ikke Joe, og sinte anmeldere utover James Rolfe klarer jeg meg egentlig fint uten. Når det gjelder anmeldelser av nyere spill bruker jeg stort sett The Escapist. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 Takker for alle tips! Noen hadde jeg jo hørt om fra før, og andre ikke.. Noen må jeg tydeligvis sjekke ut nærmere! hehe.. Men, må også ikke glemme LevelUp-gutta.. Synes de er herlige! Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) TotalBiscuit, JackFrags, LevelCap og FRANKIEonPCin1080p er stort sett de jeg følger mest på. De 2/3 sistnevnte anmelder ikke så veldig ofte spill, men de anmelder mye forskjellig i ett spill. Endret 26. november 2013 av Papirkurven Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 TB er "first impressions", og ikke review, for å være politisk korrekt. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 Takker igjen for tips! Håper at også dere finner noen nye godbiter!? Men, en annen sak.. Ser ingen har nevnt de store som IGN, GameSpot, osv.. Er det fordi de er så allment kjente at de er glemt, eller fordi ingen av dere liker de noe særlig? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) TB er "first impressions", og ikke review, for å være politisk korrekt. Det er sant. Jeg synes det er best å se på litt lengere gameplay-videoer. Gjør meg lettere opp en mening, da. Endret 26. november 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Takker igjen for tips! Håper at også dere finner noen nye godbiter!? Men, en annen sak.. Ser ingen har nevnt de store som IGN, GameSpot, osv.. Er det fordi de er så allment kjente at de er glemt, eller fordi ingen av dere liker de noe særlig? Flere at de store er kjent for å gi drittspill gode scores. Finnes spøker som feks: "Call of Duty: Ghosts - 9/10, it's shit." De som blir nevnt, er vel hovedsaklig "freelancer", som gjør det fordi de synes det er gøy, mens flere på de store sidene har noe feil holdninger, og gjør ting for penger etc. Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Zero Punctuation og Total Biscuit er to folk jeg flirer godt av mens de forteller om spill. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Takker igjen for tips! Håper at også dere finner noen nye godbiter!? Men, en annen sak.. Ser ingen har nevnt de store som IGN, GameSpot, osv.. Er det fordi de er så allment kjente at de er glemt, eller fordi ingen av dere liker de noe særlig? For min del er det fordi det er profesjonelle selskap som hyrer inn journalister osv. Riktignok er det få som jobber i sånne steder som ikke spiller spill selv, men det er likevel bare en jobb for dem. Når de ble ansatt fikk de suksessen servert på et fat, for å si det på den måten. Angry Joe, TotalBiscuit osv er derimot helt vanlige folk som brenner for spill, og som startet i det små med å skrive/snakke om spill på youtube twitter osv for venner. Den eneste grunnen til hvorfor de er der de er i dag, er fordi de har jobbet knallhardt for å komme seg dit. Sånt står det respekt av. Endret 26. november 2013 av Schreiber Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Omtrent den eneste profesjonelle siden som det går an å stole på, er Rock, Paper, Shotgun. De største sidene er alt for styrt av reklame og andre avtaler. Rev3Gamer - Har fulgt de en stund, men blitt litt skeptisk. Liker ikke han hipster-fyren noe særlig, eller til tider Sessler. De er også litt vel partisk til Xbox, bare se på dekningen av de nye konsollene... Hadde vært greit å informere litt om at det nesten ikke finnes et bedre tidspunkt å skaffe seg en spill-PC enn akkurat nå, slik at folk kan gjøre et bevisst valg. Men de får vel ingen penger av noen for å reklamere for PC som plattform... Total Biscuit - Har mye bra, og har fulgt han en stund, men bruker mye tid til e-sport og andre spill som er utenfor mitt interesseområde. Liker det best når han slakter noen med god grunn, som siste Need for Speed (låst til 30 FPS til PC...). Angry Joe - Er vel han jeg ser mest frem til nye anmeldelser av, så lenge det ikke er eksklusive konsoll-spill. Er herlig flaut til tider, men han går veldig ofte grundig til verks. Spesielt Rome 2-videoene satte fokus på problemene på en bra måte. Og liker at han setter fokus på bullshit, på samme måte som TB, som f.eks. når Xbone ble annonsert. Da var han virkelig angry. Elder Geek - Ikke så veldig produktive, men bra dekning og det beste "poengsystemet" (dårlig, middels, bra). Liker de godt. For gøy og moro, Zero Punctuation (tross alt han som fremla profetien om PC Gaming Master Race) og Inside Gaming. http://www.youtube.com/watch?v=0Oa-NnizuFY Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Angry Joe - Er vel han jeg ser mest frem til nye anmeldelser av, så lenge det ikke er eksklusive konsoll-spill. Ikke glem at han alltid har vært fan av XBox, og har aldri hatt en PS før nå. Men nå da han har både XBone og PS4 blir det interessant å se hva han sier. For øvrig har han en anmeldelse av Killzone til PS4 ute. Det er det aller første PS-spillet og nexdt-gen spillet han anmelder. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Det som gjorde at jeg nå følger med på TB, er rett og slett det at vi ser etter det samme i spill.Jeg liker lite av hva han liker av spillsjangre, men de gangene det kommer noe i en sjanger jeg liker, så pleier jeg å høre hva han sier. Jeg har kjøpt 5 spill p.g.a TB, og alle 5 har vært fantastiske! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå