Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Tyskland, Usa og Korea er noen av de landene jeg vat om som har egene gaming kanaler. Men her hjemme i Norg er det eneste vi får se av gaming på tv er 5min på Sone2 en gang i uka. Er de det ikke på tide at gaming får litt mer oppmerksomhet? Hvis vi lager en underskrift kampanje eller noe kunne vi legge litt press på de norske tv kanalen ? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Kanskje du kan bruke ett kamera og lage ditt eget show Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 markedet er jo langt ifra stort nok, bare en 10000 ville nok sett på en slik kanal, og det er jo langt ifra godt nok. og hvordan skulle en norsk kanal fått råd til å sende kamper fra proffer som sk. folka eller .werra klanen Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 hvor dyrt kan det være for NRK å sende en kamera mann og en halvsløv programleder ut i felten for å lage et halvtimes program hver uke? Lenke til kommentar
Warlock Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 satt nettop og så litt på tv. på nrk gikk det bowling og på tv2 gikk det speedway. Det må da være minst like stor interesse for gaming i norge som det er for disse to idrettene,eller? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 hvor dyrt kan det være for NRK å sende en kamera mann og en halvsløv programleder ut i felten for å lage et halvtimes program hver uke? man må lese innleggan, han sa at vi måtte få en egen gaming KANAL, ikke bare et halvtimes program nu og da... Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Nei jeg mente egentlig et gaming program ,men jeg tror det ble litt borte i de rare formuleringene mine :oops: Det jeg prøvde å få fram var at andre land har egene gaming kanaler ,men i norge har vi ikke engang et eget gaming program!.... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg skulle ønske vi hadde noa ala TechTV her i Norge jeg "3117 h4xx0r"-dama rocka jo Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg skulle ønske vi hadde noa ala TechTV her i Norge jeg "3117 h4xx0r"-dama rocka jo Hva er du for en "nerd"?!!! 1337 heter det, ikke 3117 :wink: Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 "Hva for en nerd er du ja"... HeHe... Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg skulle ønske vi hadde noa ala TechTV her i Norge jeg "3117 h4xx0r"-dama rocka jo Hva er du for en "nerd"?!!! 1337 heter det, ikke 3117 :wink: jeg tror han tullet! Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Det burde da gått ann å lagd et program om gaming på feks nrk eller tv2 som varte i en times tid Men en gaming kanal blir litt drøyt her i Norge Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 bah, det er vel bare å kjøre noe på natta da, med live feed fra CS.NRK2.NO serveren eller no slikt, også ha SMS chat ved sidenav... Lenke til kommentar
Stealth Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 SC:BW og War3 mms://211.39.136.50/gembcon Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Med tanke på at Tyskland og England har maaange titalls millioner innbyggere, kan ikke Norges fire millioner kommer så langt. Er innlysende, men hadde vært _utrolig_ kult med det! Lenke til kommentar
Biera Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg skulle ønske vi hadde noa ala TechTV her i Norge jeg "3117 h4xx0r"-dama rocka jo Hva er du for en "nerd"?!!! 1337 heter det, ikke 3117 :wink: Han kunne sikkert tenkt seg å 3173 henne! Lenke til kommentar
TST Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Vennligst hold tråden på et litt mer seriøst nivå, og hold dere i det miste til topic. Anse dette som en advarsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå