AndersT2 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Har akuratt oppgadert til IE11. Og når får jeg ikke vekk fane greiene. På både IE9 og 10 så gikk man inn i Fane menyen og huket vekk at man skulle bruke faner eller ikke. Det alternativet er der ikke lenger. Noen som vet hvordan man blir kvitt dem? Jeg liker ikke fanene, har ikke greid å tilpasse meg bruken av dem. Får heller ikke med IE11 høyreklikket på en mailoverskrift i gmail for å kunne åpne de mailene i nye vinduer slik jeg kunne før. EDIT: Glemte å si jeg bruker W7 Endret 25. november 2013 av AndersT2 Lenke til kommentar
aam01 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg bruker også W7 og IE11 og lider under samme problemet. Det nærmeste jeg har kommet en løsning er å krysse av for å åpne pop-up og koblinger fra andre programmer i nye vinduer. Da har jeg en viss kontroll med fane-uvesenet. Men ideelt er det ikke. Faner har ikke noe på en desktopmaskin å gjøre! Det kan være greit nok på en tablet hvor du bruker fingern og da bruker jeg Dolphin. Hvis noen har en god løsning på problemet med faner i IE11 så blir vi lykkelige. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Faner har ikke noe på en desktopmaskin å gjøre! Klart det har. Det er praktisk. Men uansett: Kanskje IE har kommet inn i år 2013, og der er bruken av faner vanlig. Ser ikke ut som det lar seg skru av lenger: http://superuser.com/questions/672797/ie11-disable-tabbed-browsing Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Hvorfor ikke prøve F11 ? Lenke til kommentar
aam01 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Ikke aktuelt å skifte browser. Vi får bare håpe på at Microsoft tar til vettet i IE12 og gir oss mulighet til å fjerne fanetullet. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Noe må man ofre på fremskrittets alter. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1553438&do=findComment&comment=21173833 Er vel litt upassende med Chrome på W7? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 Her ingenting i mot at fanene finnes som en mulighet, men hadde ønsket muligheten til å tilpasse nettleseren slik at man kunne fjerne dem hvis man ønsker. En annen feil som jeg kanskje har funnet i IE11, er at jeg nå ikke får Quotet på hardware sidene. Lenke til kommentar
aam01 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Som du sier så har editoren her problemer med IE11. Det går stort sett bare an å skrive vanlig tekst, alt annet virker ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå