Liquidkey Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Klasseassist av Özil. Ramsey fortsetter! Uten tvil vår viktigste brikke i år.Jøss så faktisk feil! Må være første gang. Wilshere med scoring der altså. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Liker at Wilshere begynner å score mål. Har vært mangelvare fra han. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Synes Verminator burde byttes innpå. La han få 20 gode minutter i beina. Vi trenger en trent midtstopper som reserve Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 Oooff, der tror jeg Ramsey røk et ribbein. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Santi Cazorla og Theo Walcott på vei inn. Godt å ha dybde på benken! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Få ut Özil og Kos! Nå må vi faen hvile spillere når vi har sjansen! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 God redning av polakken! Wilshere og Rosicky ut? Merkelig, selv om sistnevnte har gjort mye rart siste 10. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Napoli har redusert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Polakk! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 Nok en meget kvalifisert redning! Nå er vi sloppy! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Arteta inn. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 3-1 til Dortmund..ser dårlig ut Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 3-1 til Dortmund..ser dårlig ut Vi må tape 3-0 mot Napoli for å ikke gå videre(om disse resultatene holder seg). Burde vel gå rimelig greit. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 Fy faen så utrolig svake avslutninger spillerene våre har i dag. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 (endret) 2-0 slutt. Grei seier. Burde scoret mange, mange fler mål. Ramsey burde puttet, Ozil burde puttet, Cazorla burde puttet, Walcott muligens også. Vi er mer eller mindre videre, men hadde smakt med gruppeseier. Da trenger vi bare uavgjort i siste runde. Det skal være mulig å oppnå. Endret 26. november 2013 av Benbjo Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Vi må tape 3-0 mot Napoli for å ikke gå videre(om disse resultatene holder seg). Burde vel gå rimelig greit. Blir nok ikke et stort problem å gå videre ifra gruppen. Derimot kan det blir et større problem å ende på 1.plass i gruppen, noe som i teorien betyr enklere motstand i utslagsrundene... Endret 26. november 2013 av Tkse Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Bra match. Sagna og Wilshere våres beste. Monreal veldig solid han også! Vi manglet litt i avslutningsfasen men alt i alt hadde vi stålkontroll. Cardiff borte til helgen. En motstander vi i utgangspunktet skal slå, men begge Manchester klubbene slet i Wales så da trenger vi å være fokusert! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Komfortabel seier. Et lass med sjanser; hadde vært litt mer sjarmerende om flere gikk inn. Menmen... Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Jeg synes vi spiller god fotball, og det er som regel i siste ledd det lugger. Walcott trenger fler kamper for å finjusteres, men har et positivt innhopp med noen friske løp. Cazorla gjorde det også greit, men den avslutningen skal i mål. Nesten merkelig at den skuddfoten kan bomme fra den vinkelen. Jeg synes Özil forbedret seg stort i 2. omgang og hadde fine involveringer og bidro godt i det oppbyggende spillet. Uten om det må jeg si at det er en fryd å ha Rosicky på laget. Selv på dårlige dager har han en innlevelse og et momentum i spillestilen jeg virkelig beundrer, noe som også er med på å løfte de andre spillerne. Gledelig med to Wilshere mål. Tror det er viktig for ham, etter noen opp og ned kurver. Han hadde en veldig god kamp i dag og håper å se ham med samme innsats og kvalitet på lørdag. Polakken skal også ha skryt i dag. Når vårt solide forsvar feiler, stiller sisteskansen opp. Det er et viktig kjennetegn for en klassekeeper og jeg tror Szczesny er på vei i den retningen. Jeg er fornøyd. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå