Gå til innhold

Kamptråd: Arsenal vs Marseille (26.11)


Benbjo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2-0 slutt. Grei seier. Burde scoret mange, mange fler mål. Ramsey burde puttet, Ozil burde puttet, Cazorla burde puttet, Walcott muligens også.

 

Vi er mer eller mindre videre, men hadde smakt med gruppeseier. Da trenger vi bare uavgjort i siste runde. Det skal være mulig å oppnå.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

 

Vi må tape 3-0 mot Napoli for å ikke gå videre(om disse resultatene holder seg). Burde vel gå rimelig greit.

 

Blir nok ikke et stort problem å gå videre ifra gruppen. Derimot kan det blir et større problem å ende på 1.plass i gruppen, noe som i teorien betyr enklere motstand i utslagsrundene...

Endret av Tkse
Lenke til kommentar

Jeg synes vi spiller god fotball, og det er som regel i siste ledd det lugger.

 

Walcott trenger fler kamper for å finjusteres, men har et positivt innhopp med noen friske løp.

Cazorla gjorde det også greit, men den avslutningen skal i mål. Nesten merkelig at den skuddfoten kan bomme fra den vinkelen. Jeg synes Özil forbedret seg stort i 2. omgang og hadde fine involveringer og bidro godt i det oppbyggende spillet.

 

Uten om det må jeg si at det er en fryd å ha Rosicky på laget. Selv på dårlige dager har han en innlevelse og et momentum i spillestilen jeg virkelig beundrer, noe som også er med på å løfte de andre spillerne.

 

Gledelig med to Wilshere mål. Tror det er viktig for ham, etter noen opp og ned kurver. Han hadde en veldig god kamp i dag og håper å se ham med samme innsats og kvalitet på lørdag.

 

Polakken skal også ha skryt i dag. Når vårt solide forsvar feiler, stiller sisteskansen opp. Det er et viktig kjennetegn for en klassekeeper og jeg tror Szczesny er på vei i den retningen.

 

Jeg er fornøyd.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...