Zetheus Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Har nettopp fått dette surround anlegget, og jeg har et spørsmål. Når jeg skal spille høy musikk kommer det en eller annen lyd fra subwooferen, høres ut som skurring. Hva kommer dette av? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 at du har sub'en for høyt at lyden blir "vrengt"? Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 Det kommer en slags skurre lyd bak i subwooferen, kommer når jeg skrur opp bassen. Lenke til kommentar
corax- Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Det er nok mest sannsynlig at det er luften som kommer ut fra bassreflexrøret som skaper den lyden. Hvis røret ikke er skikkelig avrundet blir det sånn rumle lyd. Prøv å stille ned bassen på suben så kommer nok lyden vekk(sammen med bassen ) Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Bør jeg raklamere på dette? Få en ny subwoofer? Lenke til kommentar
Aderlig Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Kan informere om at dette mest sannsynlig kommer av at ledninger i kassa ikke er festet ordentlig. Broren min hadde samme problemet og ble kvitt det da han limte løse ledninger fast i kasseveggen. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 Joda, fant ut av at det måtte være ledningene, og det var det. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 Nå har jeg har koblet anlegget til Xboxen, og det fungerer perfekt både til spill, film og musikk, men når jeg kobler det til PCen blir bassen helt rar, vanskelig å forklare, ikke noe during i subwooferen, men en mørk og høg lyd. Dette skjer selvom jeg har bassen så vidt på. Noen som ver hva problemet kan være? Takker for svar. Lenke til kommentar
letmein Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Equalizer'n på pc'n, er den stilt på flat? ..tengte jeg bare skulle nevne det forresten.. hvilket lydkort har du? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Prøv å "holde fast" i plastikkrøret som er i åpningen... Slutter lyden da? Om ja, send suben til webshoppen, eller kontakt Logitech, som vil be deg gjøre det jeg sa litt før her, sende den til webshoppen. Ender uansett opp med at du får en ny en rimelig kjapt Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 har du to lydkort? prøv det på hovedkortet også. kan like godt være at du har for dårlig lydkort, eller at ledningene ikke er festet skikkelig, hører du en lav skurring i høyttalerne med et av lydkortene så prøv å reklamere på det istedet.. hvis heg har skjønt ditt problem riktig! tviler på at det er software som spiller en rolle her. harwaren i pcn sin feil etter min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå