AfterGlow Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Er i stand til å lære på egen hånd ved å se på bilder.Forskere har laget datasystem som bruker «sunn fornuft» Lenke til kommentar
tamw Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg så en film, husker ikke hva den heter.. Verden var en mørk plass, ødelagt av atomkrig. Det var noen overlevende, hær.. dær... Ingen viste hvem som startet krigen. Det var maskinene Sarah! Filmen hadde Solid snake i hoved rollen, og hulk hogan spillte slemmingen. Fra 1984. Forskerne, Google, Ibm.. ikke la dette gå for langt nå. Lenke til kommentar
Magnus L Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Er vi heeeeelt sikre på at mennesket bruker sunn fornuft selv? Lenke til kommentar
Karamell Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg så en film, husker ikke hva den heter.. Verden var en mørk plass, ødelagt av atomkrig. Det var noen overlevende, hær.. dær... Ingen viste hvem som startet krigen. Det var maskinene Sarah! Filmen hadde Solid snake i hoved rollen, og hulk hogan spillte slemmingen. Fra 1984. Forskerne, Google, Ibm.. ikke la dette gå for langt nå. Maskinene det var Sara ! 1984..... og Hogan Hulk... dær det vær !!!!! ikke Sjvarze negger nei.... Mørkt og kallllt ja, og forvirrende.... usammenhengende og feil. Men morsomt ! Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Temmelig imponerende egentlig. Jeg er så heldig å ha to små barn jeg oppdrar og lignende feilassosiasjoner er ikke uvanlig hos to åringer. Kan bli både fantastisk og skummelt hva det kan brukes til. Lenke til kommentar
w0nderCHiN Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 "En annen sponsor er imidlertid det amerikanske forsvarsdepartementet, noe som kan indikere at teknologien er tiltenkt militært bruk." Ville blitt overrasket hvis det amerikanske forsvaret ikke hadde hatt en finger med i spillet. Det er ganske åpenbart at dette er teknologi i deres interesse. Lenke til kommentar
tamw Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 "Wrestle mania 3" samlinga mi, med "hulk hogan" som slemmingen XD Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Hva er "sunn fornuft" ? Man må definere det før man lager et system som skal følge de samme reglene Lenke til kommentar
JaffaCakesForChristmas Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Alle her har vel sett iRobot? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Hvis du bruker roboten der til å gjenspeile sunn fornuft så må jeg minne deg på at minst en av robotene handle på egen hand . her var det ikke mye sunn fornuft å gjenspeile De andre virker dog å gå etter de 3 robotlovene Det kan heller sies å gjenspeile sunn fornuft , heller tvert i mot Det nærmeste jeg kommer sunn fornuft er i filmen Artificial intelligence selv om gutten fant på en del sprell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå