øvrebø Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 har før hatt lenken "Elkjøp dårlig erfaring( kundeservice) reparasjon av Laptop" Etter siste reperasjon var "r" tasten løs, men jeg orket rett og slett ikke å levere den inn igjen etter å ha snakket med Elkjøp. De måtte ta den inn igjen og ha den inne i ca en måned for å fikse den løse tasten. Nå ca en måned etter jeg fikk den tilbake sist(virket bra til nå) har den startet å skru seg av av seg selv når jeg bruker den. Får ikke opp noen feil melding da når jeg starter den igjen så starter den opp so jeg hadde skrudd den av. Vet noen hvordan jeg kan få ordnet dette uten å levere den inn igjen? er ganske lei av Elkjøp sin behandling. De må nokk ta den inn igjen i alle fall en måned, pluss sikkert en til få å få ordnet dette problemet. Noen tips om hvordan jeg få ordnet dette uten å levere den inn en gang til hadde vert sykt nyttig for meg Håper på svar. Lenke til kommentar
krier Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Er det en gammel maskin? I slike tilfeller kan jeg tenkte meg at maskin skrur seg av pga at maskin blir for varm / vifteproblem. Har du sjekket eventviewer hvilke melding du får ? om det er relatert til kernel osv? Isåfall kan det kanskje være en ide å oppgradere BIOS eventuell andre drivere hvis du allerede ikke har gjort dette. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Har du sjekket strømalternativer og settings for Hvilemodus og Dvalemodus. Det er de mulighetene jeg vet om der maskinen slår seg "av og på" uten feilmeldinger. Edit: Du høyreklikker på strømikonet (ligner på et batteri) nede i høyre hjørne på skrivebordet. På plakaten som spretter opp da velger du "strømalternativer". På siden som du da får opp må du gjøre deg kjent med sånn at du vet hva du gjør. Men som tommelfinger regel velger du standardinnstillinger under planinnstillinger. Lykke til. Endret 25. november 2013 av sveinsel Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 du kan jo sjekke temperaturen? hwmonitor er et bra program, her får du temp målinger fra så og si alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå