V. Haugen Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Simen Solbakken står bak Procraster, "en litt annerledes produktivitetsapp".Feature: Ny, norsk app blir lagt merke til i utlandet Lenke til kommentar
Chioz Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Stilig, nå mangler bare en app som forteller meg når denne appen er tilgjengelig på android. 3 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Antar dere kommer med oppdatering når han har fått den på plass for Android også. Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 Stilig, nå mangler bare en app som forteller meg når denne appen er tilgjengelig på android. Sendte en mail til utvikleren med spm. ditt: "Jeg vil vurdere en versjon for Android når jeg får litt mer kunnskap om hva jeg kan forvente av salg. Jeg er jo egentlig student, ikke apputvikler, så tid er en knapp ressurs som må forvaltes strengt", var svaret. 4 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Ikke så uventet, mulig jeg skriver en selv, leter etter et sideprosjekt til neste semester, og siden det da går i Java så er Androidapp førstevalget, om den blir noe bra er jo en annen sak da, siden jeg ikke har noe kompetanse, hjelper heller ikke at jeg hater å jobbe med UI. Endret 25. november 2013 av Battaman 1 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Hvorfor har denne saken "to sider"? Jeg leser saken på en dings det er lettere å skrolle på enn å laste en ny side... Lenke til kommentar
Chioz Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Hvorfor har denne saken "to sider"? Jeg leser saken på en dings det er lettere å skrolle på enn å laste en ny side... Penger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg