Gå til innhold

Pc klar til bruk

ClarkGable

Anbefalte innlegg

Har bare handlet laptop en gang tidligere, i 2009. Jeg vil kjøpe en rimelig Laptop, som er klar til å brukes for surfing på nettet. Jeg har ikke bruk for programmer type Exel og Word, for eks. office 365 home premium til 795,-

Hvis jeg kjøper en pc til 3000,- vil jeg slippe å kjøpe annet i tillegg, å havne på en sluttsum 1000-1500 over salgsprisen.

Denne laptopen for eks.:

http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/PBNXC2EED002/packard-bell-easynote-te-15-6-barbar-pc

Handler jeg den skal jeg kunne starte pcen, å bruke den, uten å handle Noe Microsoft greier i tillegg?(start cd eller noe)

Nederst på siden(Elkjøp) står det at den har windows 8 64 Bit. Det er vel selve startsiden på pcen, med start meny, internet explorer etc, bedre kjent som Operativsystemet?

På forhånd takk for svar.

Endret av ClarkGable
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den kommer med operativsystemet Windows 8 ja, dette er ferdiginstallert, eneste du muligens må gjøre er å trykkke ja, ja, ok, godtar osv når man setter den opp første gangen, men er ikke mye mer enn det.

Ingen som tvinger deg til å kjøpe og installere noe som helst ekstra, den kommer nok dog ikke med office.

Lenke til kommentar

Ok. Takk for svaret. Sist handlet jeg pc til 4000,- å havnet på over 6000,- med ekstra garanti å studentpakke etc. Greit å vite litt før jeg går i butikken.

Hehe, ikke noe av dette er jo noe du MÅ ha, er jo noe man må ta en vurdering på selv om man mener man trenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...