Gå til innhold

Går jeg inn i militæret med depresjon og søvnproblemer?

Kristoffer1234

Anbefalte innlegg

Sliter med depresjon og søvnproblemer og har gjort det i 5 år nå grunnet voldelig og alkoholisert barndom. Har ikke fortalt det til noen og det har bare blitt verre med årene.

Nå er det ikke lenge til jeg skal gjennomføre førstegangstjenesten (2 måneder) og jeg begynner å tvile på om det er en god ide av meg å gå inn i militæret med disse problemene. Spesielt redd for å bli dimmet etter kort tid, og mister et helt år jeg kunne brukt på annet.

Elsker friluft, så gikk på sesjon med friskt mot og sa jeg var interessert å melde meg inn i militæret. Det er derimot over et år siden, og søvnproblemene og depresjonen har blitt verre siden den gang....

Har lyst til å begynne på frilufts folkehøyskole for jeg føler det vil være lettere å håndtere søvnproblemene der.

Min største frykt er at jeg begynner i militæret uten å gjøre noe med problemet og blir dimmet etter kort tid og at jeg da ikke kan søke meg inn på folkehøyskole.. ( Skal i militæret i Januar og fristen for søking på folkehøyskole bør helst gjøres i desember )

Hva bør jeg gjøre? forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...