Albert Andersson Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Målbevisst måke ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Blå-hvite fargetoner, passer jo ypperlig! Ser ut som om denne var like målbevisst som cup-mesteren... Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 Blå-hvite fargetoner, passer jo ypperlig! Ser ut som om denne var like målbevisst som cup-mesteren... Hei, SveinMM. Takk for hyggelig kommentar og fin tolkning ! Gratulerer så mye med cup-seieren ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Jeg tenkte jeg skulle skrive at jeg tar av meg hatten. Men nå tror jeg at jeg hiver hatten en gang for alle... Nok en perle fra deg Albert. Majestetisk glideflukt mot knallblå himmel. Så når fuglen både er målrettet og klubbfargene til Molde er blå begynner vel dette å bli litt skjebnebestemt?Hilsen Olav Endret 25. november 2013 av Olav Leistad Hove Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Hei Albert. "Så du menær at bildet ente er " foppallrelatert" ? Det ser vaffal ut som om måka har en viss interesse lell. Makan te flott spell på vingæne" !!! (" Det e muli at bilde hadd gjort sæ einnda ber i svart/kvitt ! Men no vart det nå blått å kvitt da.) Vennlig hilsen Lisbeth. ( Halvpatriot RBK + FFK ) Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Hei Albert. "Så du menær at bildet ente er " foppallrelatert" ? Det ser vaffal ut som om måka har en viss interesse lell. Makan te flott spell på vingæne" !!! (" Det e muli at bilde hadd gjort sæ einnda ber i svart/kvitt ! Men no vart det nå blått å kvitt da.) Vennlig hilsen Lisbeth. ( Halvpatriot RBK + FFK ) Oobs ! Gratulerer naturligvis Molde Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Du er inne på noe Lisbeth, kanskje - forresten, helt sikkert bedre i sort/hvitt.. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 Jeg tenkte jeg skulle skrive at jeg tar av meg hatten. Men nå tror jeg at jeg hiver hatten en gang for alle... Nok en perle fra deg Albert. Majestetisk glideflukt mot knallblå himmel. Så når fuglen både er målrettet og klubbfargene til Molde er blå begynner vel dette å bli litt skjebnebestemt? Hilsen Olav Hei, Olav. Takk for nok en hyggelig og positiv tilbakemelding ! Det var så fint vær i går, at det ble fototur istedenfor cupfotball ! Men HADDE Rosenborg vunnet, og HADDE jeg vært mer fotballinteressert, ville jeg ha lagt ut dette bildet i svart-hvitt ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Flott må...måke Albert :-) Ha en fin dag! Med hilsen Leif :-) Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 Hei Albert. "Så du menær at bildet ente er " foppallrelatert" ? Det ser vaffal ut som om måka har en viss interesse lell. Makan te flott spell på vingæne" !!! (" Det e muli at bilde hadd gjort sæ einnda ber i svart/kvitt ! Men no vart det nå blått å kvitt da.) Vennlig hilsen Lisbeth. ( Halvpatriot RBK + FFK ) Oobs ! Gratulerer naturligvis Molde Hei, Lisbeth. Takk for hyggelig og sportslig (sporty ?) kommentar ! Når FFK'erane spellær dårli', så spærkær'øm ente foppall, døm måkær ! Men måker er høyt hevet over sånne trivialiteter som fotball, - de nyter dagen ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 Flott må...måke Albert :-) Ha en fin dag! Med hilsen Leif :-) Hei, Leif. Takker hjertelig for hyggelig tilbakemelding fra deg, også ! Ha en riktig fin dag ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg