Gå til innhold

Målbevisst måke ... .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tenkte jeg skulle skrive at jeg tar av meg hatten. Men nå tror jeg at jeg hiver hatten en gang for alle... :) Nok en perle fra deg Albert. Majestetisk glideflukt mot knallblå himmel. Så når fuglen både er målrettet og klubbfargene til Molde er blå begynner vel dette å bli litt skjebnebestemt?

Hilsen Olav

Endret av Olav Leistad Hove
Lenke til kommentar

Hei Albert.

"Så du menær at bildet ente er " foppallrelatert" ?

Det ser vaffal ut som om måka har en viss interesse lell. Makan te flott spell på vingæne" !!!

(" Det e muli at bilde hadd gjort sæ einnda ber i svart/kvitt ! Men no vart det nå blått å kvitt da.)

Vennlig hilsen Lisbeth. ( Halvpatriot RBK + FFK )

Oobs !

Gratulerer naturligvis Molde :D

Lenke til kommentar

Jeg tenkte jeg skulle skrive at jeg tar av meg hatten. Men nå tror jeg at jeg hiver hatten en gang for alle... :) Nok en perle fra deg Albert. Majestetisk glideflukt mot knallblå himmel. Så når fuglen både er målrettet og klubbfargene til Molde er blå begynner vel dette å bli litt skjebnebestemt?

Hilsen Olav

Hei, Olav.

Takk for nok en hyggelig og positiv tilbakemelding ! :)

Det var så fint vær i går, at det ble fototur istedenfor cupfotball !

Men HADDE Rosenborg vunnet, og HADDE jeg vært mer fotballinteressert, ville jeg ha lagt ut dette bildet i svart-hvitt ! :)

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar

Hei Albert.

"Så du menær at bildet ente er " foppallrelatert" ?

Det ser vaffal ut som om måka har en viss interesse lell. Makan te flott spell på vingæne" !!!

(" Det e muli at bilde hadd gjort sæ einnda ber i svart/kvitt ! Men no vart det nå blått å kvitt da.)

Vennlig hilsen Lisbeth. ( Halvpatriot RBK + FFK )

Oobs !

Gratulerer naturligvis Molde :D

Hei, Lisbeth.

Takk for hyggelig og sportslig (sporty ?) kommentar ! :)

Når FFK'erane spellær dårli', så spærkær'øm ente foppall,

døm måkær ! :)

Men måker er høyt hevet over sånne trivialiteter som fotball, - de nyter dagen ! :)

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...