Gå til innhold

TV til gaming. 32. Budsjett: 4000 K

Anbefalte innlegg

Heisann!

Som tittelen sier er jeg ute etter en gaming-tv. Vil helst ha en 32 med budsjett rundt 4000 kr (400 £). Grunnen til dette er fordi jeg f0ler at 42 rett og slett blir for stort. Gamer for det meste pA PS3 og spiller battlefield/cod/fifa/gta. Har ogsA lest en del om at lav input lag spiller en rolle? Og at tv bransjen ikke lager gode gaming tver under 42?

Har sett litt rundt og funnet denne:

http://www.samsung.com/uk/consumer/tv-audio-video/television/led-tv/UE32F5000AKXXU

Vet helt Arlig ikke sA mye angAende specs og slikt. Men hadde vArt fint om noen med kunnskaper til dette kunne gitt meg en del anbefalinger.

Er ogsA Apen om ingen finner noen god 32 TV. Da vil vurdere 42 tommer.

Takk pA forhAnd!

Endret av EMpathyXI
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg ikke med akkurat den modellen, men Samsung pleier ikke å være så gode til spilling. Høy inngangsforsinkelse og pikselforsinkelse. De pleier dog å være gode på svartnivå.

Jeg personlig hadde nok heller sett på LG eller Sony hvis du vil ha LCD. Panasonic sine plasma-modeller er perfekte til dette, men de koster så vidt jeg vet 5-6 lapper. Du kan eventuelt se på plasma fra LG. ;)

Ulempen med plasma er høyere strømforbruk og risiko for innbrenning med statiske bilder. Ellers byr plasma på god bildekvalitet, svartnivå og pikselrespons og er bra til både film og spill. Så til tross for disse ulempene så er plasma skikkelig bra. Hvor billige LG sine plasmaer er, kan jeg ikke si sikkert.

Du har ihvertfall noe å begynne med. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...