hasog Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Har en pc som bare stopper opp har prøvd det meste Jeg kjøre XP pro på hoveddisken med NTFS system og andre disken FAT 32 kan det være det som gjør at maskinen bare låser seg? Lenke til kommentar
XtraPlay Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 nei meget tvilsomt at det er det derfor det låser seg.. hvordan maskin er det, og når låser den seg ? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 nei det kan det ikke være, kjører maskinen min selv slik og det er null problemer. Sjekk temperatur og har du flere minnebrikker ta ut alole untatt en så ser du om det blir mer stabilt, blir det det av sistnevnte sjekk at rammen ikke er skadet og prøv å endre de forskjellige plassene rammen står i Lenke til kommentar
hasog Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 den bare stopper helt opp det nytter ikke med å gjøre ctrl del må bare starte opp på nytt, har nå koblet ut hd 2 så nå ii det siste 20 har den ikke stoppet opp før jeg koblet den ut stoppet den 4 ganger Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 den bare stopper helt opp det nytter ikke med å gjøre ctrl delmå bare starte opp på nytt, har nå koblet ut hd 2 så nå ii det siste 20 har den ikke stoppet opp før jeg koblet den ut stoppet den 4 ganger Legg inn noen punktum, er du snill. Da forstår jeg kanskje hva du mener. Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Har en pc som bare stopper opp har prøvd det mesteJeg kjøre XP pro på hoveddisken med NTFS system og andre disken FAT 32 kan det være det som gjør at maskinen bare låser seg? Det er nok ikke det som gjør at den låser seg nei, men mer vet ikke jeg Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hva mer å bare konvertere disken til NTFS så finner du fort ut det Du vil ikke miste data ved å konvertere til NTFS så det kan jo ikke skade, i kommando linjen skriver du: convert x: /FS:NTFS /x Lenke til kommentar
sa|o Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 convert x: /FS:NTFS /x <-- kan man bruke den formelen til å konvertere TIL FAT32? blir formelen slik da: convert x: /FS:FAT32 /x ? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 convert x: /FS:NTFS /x <-- kan man bruke den formelen til å konvertere TIL FAT32? blir formelen slik da: convert x: /FS:FAT32 /x ? NTFS kan ikke konverteres tilbake til FAT32. Mulig det går ann om du repartisjonerer hele disken (?) Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 convert x: /FS:NTFS /x <-- kan man bruke den formelen til å konvertere TIL FAT32? blir formelen slik da: convert x: /FS:FAT32 /x ? MS sin "convert" klarer ikke NTFS->FAT, men det gjør derimot programmer ala Partition Magic. For FAT->NTFS er convert-kommandoen den kjappeste og greieste. NTFS kan ikke konverteres tilbake til FAT32. Mulig det går ann om du repartisjonerer hele disken (?) Med repartisjonering kan man endre til ethvert filsystem. Alltid. Være seg FAT, NTFS, HPFS, diverse *nix-filsystem, MAC-filsystem, Amiga-filsystem osv osv. NB: Windows 9x/ME og eldre vil IKKE lese NTFS-partisjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå