Spragleknas Skrevet 24. november 2013 Rapporter Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Er ikke dette oppsiktsvekkende billig? En A8 på 1,2 er sikkert ikke allverden (har ikke peil på nettbrett), men alikevel.... http://www.expert.no/datanettbrett/pointofviewtabp7038gbtablet/p/11168/?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisjakt EDIT 10" for 1 000 er jo også OK. http://www.expert.no/nettbrett/pointofviewtabprotab2610/p/11169/ Endret 24. november 2013 av Spragleknas Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 24. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. november 2013 ... og der kostet den 499. Var nok et helgetilbud.. treg i avtrekkeren.... jaja.... sikkert ikke noe bra produkt like vel Lenke til kommentar
tingo Skrevet 25. november 2013 Rapporter Del Skrevet 25. november 2013 Både Elkjøp og Expert har søndagstilbud. Så kan du jo huske og sjekke neste søndag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 25. november 2013 Rapporter Del Skrevet 25. november 2013 Dersom du skal ha noe du blir fornøyd med, bør du gå litt opp i pris. Selv for vanlig sofasurfing vil du oppleve de billigste brettene som trege, i tillegg har de lav oppløsning. Skal du ha noe brukbart må du opp i over 1000 for en 7" og over 2000 for en 10". Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 25. november 2013 Rapporter Del Skrevet 25. november 2013 Det zanta sa. Kjøper du billig drit får du billig drit. Bedre å legge litt mere penger i det og få noe du er fornøyd med i lang tid. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 25. november 2013 Rapporter Del Skrevet 25. november 2013 For vanlig surfing og film, så virker denne helt grei. (10" til 999,-) Ser ut som den får greie kritikker på nettet. Og prisen på 10" virker å ligge på ca 160-170£ i England.(1500-1700 nok) Så prisen er jo fristende! Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 25. november 2013 Rapporter Del Skrevet 25. november 2013 Jeg har grublet litt på disse "NoName" Android-pad'ene. Hvor dårlige er de egentlig? Jeg vurderer et nettbrett som skal ha fast plass i sofakroken, til litt forskjellig surfing fra sofaen. Avislesning, email, sjekke imdb mens jeg ser på film, etc. Må støtte Google Play Store, og må kunne rootes om den leveres med et dusin møkka-apps (Facebook / Google+ / Youtube / Samsung Chat, etc) jeg ikke vil ha. Noen som har noen anbefalinger? "NoName" eller anerkjent leverandør? Hvordan er mengden bloatware på disse "NoName"-pad'ene? Sånn jeg har forstått det tar Samsung bloatware til et helt nytt nivå, og har laget konkurrerende apper til samtlige Google apper, ca. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 26. november 2013 Rapporter Del Skrevet 26. november 2013 I annonsen står det ingenting om skjermen. Eg tenker at det er med god grunn, den er sikkert helt elending. På ett nettbrett så er det jo skjermen som er viktigst... Lenke til kommentar
hans A Skrevet 26. november 2013 Rapporter Del Skrevet 26. november 2013 Etter det jeg har fått med meg så er det en LCD skjerm med dårlig innsynsvinkel. Det ligger flere videoer av disse på youtube. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 http://www.dagbladet.no/2013/12/07/tema/data/dinside/teknologi/aller/30701919/ Billig drit er billig drit..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå