oscrue10 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Jeg vet jeg kommer til å stille en del spørsmål, sett at jeg spiller dette spillet ferdig, så jeg oppretter like gjerne en generell spørretråd. Har stort sett spilt FIFA så jeg er akkurat passe noob på andre spill. - Hvordan i all verden skal jeg vite hvem som kan/skal drepes og hvem som skal få være i fred? Har ikke kommet spesielt langt, er inne i huset hvor jeg trengte stige for å komme meg inn, og surrer rundt der med maske og lommelykt. Møtte på en kar som lå under et skap eller noe og som ba om hjelp, men jeg fikk opp skytehjelp (hvordan jeg skal sikte og skyte), så jeg tenkte at det måtte være en grunn til det og gjorde kort prosess med stakkaren. Så ikke ut til å spille noen rolle, men hadde vært greit å vite hvem man evt burde la være i fred hvis det i det hele tatt er noen man ikke skal ta knekken på - Hvordan får jeg mer "health" når den er kritisk lav? Er dette noe jeg må plukke opp, eller noe jeg alltid har med meg? Endret 24. november 2013 av oscrue10 Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Lenge siden jeg ble ferdig med spillet, så kanskje jeg husker feil på noe. Skal prøve så godt jeg kan. Vil stort sett anbefale å prøve snike deg unna da man alltid har så lite ammo. Men, hvis du må, så er det vel som oftest klikkerne (de infiserte) og mennesker med onde hensikter. Du må se an litt i hvilken situasjon du er i. Står det at du skal hente noe og det står en haug med mennesker med våpen, skal du nok enten 1) snike deg bort eller 2) drepe de som står i veien. Pleide vel heller aldri være noe stort problem om man begynner å skyte mot en av dine egne, så ingen krise. Ellers er klikkerne blinde. Når jeg spilte pleide jeg som oftest å snike meg unna disse, men da må du ha tålmodighet, for de har ekstremt godt hørsel. Noen ganger står de rett og slett i veien og da må man drepe de. Når det kommer til health, bomber, røykbomber, kniver, molotov ++, så må du samle ting underveis for å lage de forskjellige tingene. Du har vel plukket opp sakser, kluter/bandasje, alkohol, sprengstoff, sukker++ underveis? Det du må gjøre er å dra opp ryggsekken din og til venstre for der du kan se hva du har samlet opp, går du opp på ''health kit'' og holder inne X. Se fra 0:41 til 0:49 i videoen under hvis du ikke forstod. http://www.youtube.com/watch?v=va84k6E0c44 EDIT: For bruk av bandasjen/health holder du inne pil opp og R1 helt til livet har fylt seg opp. Se de 15 første sekundene av denne videoen for å se hva jeg mener. http://www.youtube.com/watch?v=GzVQJgr9zAM Et utrolig flott spill, så du får kose deg med en utrolig opplevelse. Hvis jeg var uklar, får du si ifra. Endret 25. november 2013 av Nicida 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 Lenge siden jeg ble ferdig med spillet, så kanskje jeg husker feil på noe. Skal prøve så godt jeg kan. Vil stort sett anbefale å prøve snike deg unna da man alltid har så lite ammo. Men, hvis du må, så er det vel som oftest klikkerne (de infiserte) og mennesker med onde hensikter. Du må se an litt i hvilken situasjon du er i. Står det at du skal hente noe og det står en haug med mennesker med våpen, skal du nok enten 1) snike deg bort eller 2) drepe de som står i veien. Pleide vel heller aldri være noe stort problem om man begynner å skyte mot en av dine egne, så ingen krise. Ellers er klikkerne blinde. Når jeg spilte pleide jeg som oftest å snike meg unna disse, men da må du ha tålmodighet, for de har ekstremt godt hørsel. Noen ganger står de rett og slett i veien og da må man drepe de. Når det kommer til health, bomber, røykbomber, kniver, molotov ++, så må du samle ting underveis for å lage de forskjellige tingene. Du har vel plukket opp sakser, kluter/bandasje, alkohol, sprengstoff, sukker++ underveis? Det du må gjøre er å dra opp ryggsekken din og til venstre for der du kan se hva du har samlet opp, går du opp på ''health kit'' og holder inne X. Se fra 0:41 til 0:49 i videoen under hvis du ikke forstod. http://www.youtube.com/watch?v=va84k6E0c44 EDIT: For bruk av bandasjen/health holder du inne pil opp og R1 helt til livet har fylt seg opp. Se de 15 første sekundene av denne videoen for å se hva jeg mener. http://www.youtube.com/watch?v=GzVQJgr9zAM Et utrolig flott spill, så du får kose deg med en utrolig opplevelse. Hvis jeg var uklar, får du si ifra. Tusen takk for utfyllende svar. Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Bare hyggelig. Skal hoppe innom tråden noen ganger, og det jeg husker (som sagt ganske så lenge siden jeg ble ferdig med spillet) skal jeg selvfølgelig hjelpe deg med. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Du skal drepe (barmhjertelighetsdrap) han som ligger fastklemt. Du skal drepe de som angriper deg. 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 Bare hyggelig. Skal hoppe innom tråden noen ganger, og det jeg husker (som sagt ganske så lenge siden jeg ble ferdig med spillet) skal jeg selvfølgelig hjelpe deg med. Du skal drepe (barmhjertelighetsdrap) han som ligger fastklemt. Du skal drepe de som angriper deg. Flotters Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå